Skip to main content

Antena 3 şi România TV au furat startul la exit-poll

 

Publicitate

Antena 3 şi România TV nu au mai aşteptat ora 23.00 (fix), aşa cum spune legea, pentru a difuza datele de la exit-poll.

Cele două televiziuni au furat startul, după cum se poate vedea în capturile făcute de Paginademedia.ro.

România TV a fost prima televiziune care a prezentat datele, la 22.59 fix, cu un minut înainte de ora stabilită prin lege. Datele au fost precedate de o numărătoare inversă, care însă s-a terminat mai devreme de ora 23.00.

Antena 3 a difuzat datele de la referendum la 22.59, cu aproximativ 20 de secunde înaintea orei legale.

România TV, Antena 3 şi Realitatea TV au fost televiziunile care au difuzat aseară cifrele de la urnele de votare.

Antena 3 nu este la prima abatere. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în 2009, la alegerile prezidenţiale, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Acelaşi lucru s-a întâmplat şi la europarlamentarele din iunie 2009 şi la localele din 2008.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • acum cativa ani dadusera ceasul inainte cu 4-5 minute, tot ca sa fure startul
  • cum singura problema care s-a pus cu privire la acest referendum a fost prezenta la vot, ai putea spune ca insusi BEC-ul a influentat alegerile prin difuzarea constanta a procentelor.

    articolul e o aberatie la fel de mare ca si prima mea fraza.

Trimite un comentariu

sus