Skip to main content

Ce sunt în stare să facă oamenii pentru chipsuri gratis?

 

Publicitate

O nouă campanie pentru o marca Delites arată până unde sunt dispuşi să meargă oamenii pentru o pungă cu snacksuri.

Compania a pus un automat în centrul unei pieţe pentru a-i testa astfel pe oameni. Mai întâi a oferit o pungă cu Delites celui care apasă de 100 de ori un buton roşu, apoi celui care apasă de 200 de ori şi tot aşa până la 5.000 de ori. Evident s-a găsit şi o tânără care să apese butonul de 5.000 de ori!.

Apoi, ca la şedinţele de dresaj, s-a trecut la lucruri mai dificile. Li s-a cerut să stea în genunchi şi să facă mătănii, să sară într-un picior, să facă flotări ori să danseze. Toate pentru o pungă gratis cu chipsuri.

Campania Delites

[pgvideo youtube|R8RIqJLUYSE|2012/07/campania-delites.jpg|

Campania Delites /]

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Hmm..parca asta incerca sa faca si Coca-Cola la metrou/ peron Obor. Izbitor de asemanator..
  • Uite ca se poate plati si in natura cu un moment artistic la un automat!
    :)
  • Nu stiam ca a face ceva precum cainele la comanda ,sau injosindu-te pentru o punga de chipsuri ar fi vreo dovada de inteligenta...si da,apasatul unor butoane...e distractie la maxim!
  • De fapt, cred ca oamenii aia au suficient timp de pierdut si stiu sa se distreze. Nu cred ca are vreo legatura cu gradul de inteligenta.

    PS. Daca ar fi pus un aparat d-asta la noi, ar fi disparut intr-o jumatate de ora.

Trimite un comentariu

sus