Skip to main content

10 august: Ministerul Finanţelor vrea să interzică jocurile de Bingo la TV

 

Publicitate

FĂRĂ BINGO. Ministerul Finanţelor Publice propune interzicerea jocurilor de tip bingo televizat, potrivit unui proiect de Ordonanţă publicat pe site-ul MFP. Jocurile de acest tip au fost permise în perioada 1992-2002 şi interzise apoi până în 2009, când au fost reintroduse, scrie Daily Business, care citează Agerpres.

”Se remarcă faptul că în perioada 2002 - 2008, o perioadă de creştere economică rapidă, jocul bingo televizat nu a fost prevazut în prevederile legale, neputându-se astfel organiza, fără a genera însă consecinţe sau reacţii negative din partea cetăţenilor. Populaţia beneficia de fructele creşterii economice reale şi nu resimţea nevoia de a apela la şansa unui câştig imaginar”, se spune în nota de fundamentare.

"Din 2009 însă jocul bingo televizat a fost reintrodus prin lege, ceea ce, pe fondul crizei economice, a alimentat speranţa jucătorilor, nemultumiţi de situaţia lor economică, în fructele iluzorii ale hazardului moral", se mai arată în aceeaşi notă.

Operatorii economici deţinători ai acestor licente au intrat în insolvenţă ca urmare a acumulării de datorii, atât către bugetul de stat, cât şi către alţi operatori economici sau participanţi la joc.
Ministerul Finantelor propune interzicerea jocurilor de tip bingo televizat


LOGO PE GRATIS. Marile grupuri ajung să plătească sume fabuloase pentru “remodelarea” reprezentarii grafice. Există însă şi companii care prin investiţii modeste au devenit celebre, notează Wall-Street. Gizmodo a venit cu câteva exemple, preluate de Wall-Street.

Coca-Cola: logo-ul a fost creat de către contabilul celui care a inventat reţeta băuturii carbogazoase – John Pemberton. Frank Mason Robinson a realizat reprezentarea grafică a Coca-Cola în anul 1885 şi încă de atunci şi-a păstrat aceeaşi formă şi culoare.

Google: Primul logo folosit de Google a fost desenat în 1998 de către Sergey Brin, unul din cofondatorii companiei americane. De atunci şi până acum, reprezentarea grafică a companiei a suferit mici adaptări, însă conceptul original a rămas acelaşi.
Desene de milioane: Cat platesc brandurile pentru un logo?


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai chiar asa...de ce sa dea romanul banii la privati,cand ii poate da la Loteria Romana,adica sa-i dea si sa castige atunci cand se da verde....la Paste si la Craciu. A! si la zile de sarbatoare...politica.
  • "fructele iluzorii ale hazardului moral"???? dar cine naiba a scris nota aia de fundamentare de la finante? patapievici? plesu???

Trimite un comentariu

sus