Skip to main content

28 August. Mai mulţi bani la bugetul TVR

 

Publicitate

MAI MULŢI BANI PENTRU TVR. Bugetul Societăţii Române de Televiziune (SRTv) a fost suplimentat, la rectificarea bugetară, cu o sumă de 65.104.000 lei, cea mai mare parte a banilor mergând direct la Societatea Naţională de Radiocomunicaţii (SNR), care asigură transmisia pentru canalele din portofoliul Televiziunii Române, scrie Mediafax.

Parlamentul aprobase, în decembrie 2011, bugetul solicitat de TVR pentru a-şi desfăşura activitatea pe anul 2012, respectiv 150.182.000 de lei. În urma rectificării bugetare, aprobată săptămâna trecută de către Guvern, Televiziunea Română primeşte, în acest an, de la bugetul de stat, o sumă totală de 215.286.000 de lei.


Bugetul Societăţii Române de Televiziune, suplimentat cu 65 milioane de lei. Banii sunt folosiţi pentru transmisia canalelor TVR


TWITTER, INSTRUMENT ÎN CÂŞTIGAREA ALEGERILOR. Mesajele pe Twitter, utilizate de către candidaţii la alegerile prezidenţiale americane din noiembrie pentru a mobiliza alegătorii, a colecta fonduri sau a face campanie ar putea, pentru prima dată, să influenţeze alegerile, e de părere Zach Green, directorul firmei de studii media 140Elect, care oferă consiliere politicienilor cu privire la utilizarea Twitter, conform Mediafax.

"Twitter poate injecta un mesaj în dezbaterea naţională şi poţi să îţi exprimi opinia în această privinţă înainte să apară vreun articol de presă", declară Green. "Poţi intra, de asemenea, într-o dezbatere naţională, pentru că Twitter permite candidaţilor să se adreseze oamenilor direct", continuă el.

Twitter ar putea să influenţeze alegerile prezidenţiale din SUA


PUTEREA COMENTARIULUI ÎN ONLINE. Informaţiile circula cu o viteza foarte mare pe internet, iar un singur comentariu negativ în online poate atrage dupa sine alte sute de comentarii asemănătoare şi astfel în cateva secunde businessul poate fi afectat dramatic, a declarat pentru Wall-Street.ro, Andreea Dinescu, client service director în cadrul Initiative.

În jur de 10% din consumatori influenţează procesul de cumpărare al celorlalţi consumatori, ei fiind consideraţi “influenţatori de top”. De asemenea 50% dintre aceştia ajung să recomande produse sau servicii în mediul online cel puţin o datîă pe zi.
Dinescu, Initiative: Un singur comentariu negativ in online iti afecteaza dramatic businessul in cateva secunde


LADY GAGA, PESTE 20 DE MILIOANE DE CONTURI FALSE. Cântăreaţa americană Lady Gaga are aproape 30 de milioane de followeri pe platforma Twitter, însă numai 29% dintre aceştia sunt reali, se arată într-un raport întocmit de compania britanică Status People, scrie DailyBusiness.
Circa 70% dintre "followerii" pe Twitter ai lui Lady Gaga sunt falsi


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus