Skip to main content

24 Septembrie. Nume noi în Las Fierbinţi. James Bond în Timişoara

 

Publicitate

FEŢE NOI ÎN LAS FIERBINŢI. După ce în primul sezon Horaţiu Mălăele şi Ileana Stana Ionescu au deschis seria marilor invitaţi, Maia Morgenstern, Valentin Uritescu şi Gabriela Popescu apar în distribuţia serialului de la Pro TV, care debtează debuteaza joi, 27 septembrie, de la 20.30, potrivit Evenimentul zilei.

Actorii de top ridică cota serialului „Las Fierbinţi” 


JAMES BOND LA TIMIŞOARA. Imagini filmate în Gara de Nord din Timişoara au fost incluse într-un clip TV ce face parte din campania Heineken de promovare a celui mai recent film din seria James Bond, scrie Zf.ro.

Daniel Craig nu a venit însă la Timişoara pentru a filma aceste scene. Reclama a fost realizată în studiourile Shepperton din Marea Britanie, iar imaginile cu Gara de Nord din Timişoara, surprinse de o echipă de cameramani, au fost adăugate în etapa de postproducţie. Deşi la Timişoara era o zi însorită şi termometrul înregistra valoarea de 28 de grade Celsius, specialiştii britanici în montaj au inclus secvenţele înregistrate în România într-o scenă de iarnă, în care ninge, iar munţii din apropiere - adăugaţi şi ei prin grafică digitală - sunt acoperiţi cu zăpadă.


Imagini cu Gara de Nord din Timişoara, în campania de promovare a noului film din seria "James Bond"


SITE NOU. Pro TV International are, începând de vineri, un nou site şi a pregătit, pentru grila de toamnă, show-uri de divertisment şi comedie, precum Serviciul Român de Comedie, Tanti Florica, Las Fierbinţi, CanCan TV şi Happy Hour, scrie Mediafax.
Pro TV International: un nou site, show-uri de divertisment şi comedie


DE LA TRADIŢIONAL LA DIGITAL. "Cred că peste cinci ani spoturile publicitare vor fi mult mai inter¬ac¬tive. Prin utilizarea celor mai noi tehnologii putem face mai mult decât facem acum. TV-ul este deja în urma filmului de pe internet, deoa¬rece furnizorii de content online precum Google şi YouTube sunt mult mai avansaţi decât canalele TV", spune Johan Ohlson, executive creative director Saatchi & Saatchi, agenţie membră a grupului de comunicare Centrade Saatchi & Saatchi.

De aceeaşi părere este şi Marina Cordun, copywriter la agenţia de creaţie Lowe & Partners, parte a grupului de comunicare Lowe, care spune că în viitor se va pune un accent mai mare pe interactivitate şi poate pe o mai mare amploare a spoturilor publicitare virale.
Spoturile publicitare vor fi mai interactive peste cinci ani


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus