Skip to main content

3 Septembrie. Desenele Animate violente, interzise în Rusia

 

Publicitate

RUSIA INTERZICE DESENELE ANIMATE VIOLENTE. Animaţii precum Familia Simpson, nu vor mai putea fi difuzate pe televiziunile din Rusia din cauza unei noi legi, al cărei scop este protejarea copiilor din această ţară şi care va intra în vigoare sâmbătă, scrie Adevărul.

„Din cauza acestei noi legi, nu vom mai putea să difuzăm desenele animate «The Itchy and Scratchy Show», care fac parte din seria «Familia Simpson»", a declarat, într-un comunicat de presă, Lev Makarov, directorul general al televiziunii 2x2.

South Park, un alt serial american, care prezintă aventurile a patru copii din şcoala primară, va trebui difuzat după ora 23.00. De asemenea, trebuie să dispară de la televiziunile din Rusia toate episoadele în care Kenny, unul dintre personajele din South Park, este ucis, a mai spus Lev Makarov.
Desenele animate americane, cenzurate în Rusia


DIGI FILM ÎŞI SCHIMBĂ FAŢA. Din 1 septembrie 2012, imaginea Digi Film, canalul de filme Pay-TV al RCS & RDS, se schimbă, conform Evenimentul zilei.

Începând cu această toamnă, canalul de filme îşi îmbogăţeşte grila cu peste 200 de noi titluri, de la cele mai importante studiori din lume: Sony, NBC, Warner etc.
Digi Film, cu o nouă identitate vizuală. Grila, îmbogăţită cu 200 de titluri


TRĂSNIŢII DEVIN TRASNITOS. Din 10 septembrie, de la 22.15, serialul Trasniţii îi va avea personaje principale pe Don Leoncio, Marimar, Puridad, Esmeralda şi Salvador Alcatraz, potrivit Evenimentul zilei.
Iubiri şi trădări, lacrimi şi suspans, aur şi noroi – acestea sunt ingredientele unei telecomedii marca “Trasnitos”.
Citiţi mai mult: “Trăsniţii” reinventează telenovela şi fac “Amor del Sangria” 


CUM SE FACE RECLAME PE TWITTER. Reţeaua de microblogging, Twitter, va permite clienţilor de publicitate să livreze mesaje direct către utilizatorii ce ar putea fi interesaţi de produsele şi serviciile lor, în funcţie de interesele pe care aceştia le dezvăluie în tweet-urile lor, potrivit HotNews.ro.

Există două modalităţi prin care clienţii de publicitate pot să transmită mesaje comerciale direct către utilizatori în funcţie de interesele lor. Pe de o parte, pune la dispoziţie 350 de categorii de interese - de la educaţie la grădinărit şi de la investiţii la fotbal.

Pe de altă parte, o companie poate să-şi stabilească propriile segmente, specificând un anume @utilizator relevant pentru ceea ce vor să promoveze şi să transmită mesaje către utilizatori cu interese similare acelui @utilizator.
Twitter permite companiilor sa livreze mesaje comerciale direct catre utilizatori in functie de interesele acestora


INVESTIŢII MAI MICI ÎN MEDIA. În 2012, advertiserii au fost “mai creativi şi au avut mai multă grijă de brandurile pe care le gestionează, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexandra Olteanu, managing director al Initiative.

“Vedem că televiziunea, online-ul şi mobile-ul lucrează împreună pentru a crea acea integrare perfectă între online şi offline care automat intensifică comunicarea de brand şi influenţează la un alt nivel consumatorul”, adaugă şefa agenţiei de media.

Olteanu spune că în prima jumătate a anului piaţa de media a păstrat trendul anual de scădere, oficialul Initiative estimând pentru anul acesta o scădere de minimum 2% a bugetelor de media. Practic, conform Initiative, bugetele de publicitate vor fi în 2012 de 303 milioane de euro, comparativ cu 309 milioane de euro în 2011.
Alexandra Olteanu, Initiative: Marketerii sunt mai creativi si grijulii cu brandul


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu inteleg de ce rusii au impresia ca astfel de desene se adreseaza copiilor. E absurd, mai ales ca merg intr-atat de departe incat interzic difuzarea lor. Daca exista public adult, sa fie difuzate la ora adecvata, undeva dupa 22:00-23:00.

    Ah, desigur, exista alte interese :)
  • nu tot ce-i animat e pentru copii. cat despre "grija" tatucului putin, sa ma lase! acolo sunt omorati oameni in plina strada si in beciurile ramase de pe urma comunistilor. ce o fi mai nasol? moartea virtuala sau cea reala?e o lege care deturneaza atentia publica de la ceva cu adevarat grav. o sa aflam.cat despre porcariile alea de desene cu sange la doua secunde, cine se poate uita la ele? iar simpsonii sunt cu totul altceva. le interzice pentru ca sunt cu mesaj.sunt prea adevarate!educa.
  • Adica cum sa difuzeze South Park dupa 23 seara si sa scoata episoadele in care Kenny moare ? Copilasi dragi Kenny moare in fiecare episod ...poate ati tradus aiurea , sa scoata scena unde Kenny este omorat ...
  • Adio Tom şi Jerry, adio Roadrunner, adio Stan şi Bran, adio adio adioooooo
  • eu as interzice si prostiile marca bacugan si alte idiotenii de desene animate cu roboti si monstri... nu vad ce pot invata copiii din asa ceva... itchy and scratchy sunt o astfel de idiotenie, south park nu sunt desene animate pentru copii, la fel, nici familia simpson.

Trimite un comentariu

sus