Skip to main content

11 Octombrie. CTP, cenzurat la Radio România Actualităţi

 

Publicitate

CTP, CENZURAT. Într-un interviu acordat postului de radio România Actualităţi, Cristian Tudor Popescu s-a plâns că o intervenţie anterioară la acest post, în care vorbea despre sursele de finanţare ale radioului şi televiziunii publice, i-a fost cenzurată.

„Ca gazetar din exteriorul Radio România, vă pot spune că am fost cenzurat într-o emisiune de la Matinal a domnului Basarabescu, acum vreo trei săptămâni. Am dat acolo un interviu în care printre altele, vorbind de situaţia presei din România, am vorbit şi despre TVR şi despre Radio România Actualităţi - sursele de finanţare legate de abonament, de publicitate, de finanţarea de la buget şi aşa mai departe. Aceste lucruri au fost cenzurate”, a spus Popescu.


Realizatorul emisiunii la care a vorbit, acum, Popescu, a susţinut că „acea tăiere a unor fragmente a fost o decizie punctuală” individuală, nu o politică de cenzură.
C.T.Popescu, cenzurat la Radio România


VARIETY, VÂNDUTĂ. Revista Variety, una dintre cele mai vechi şi mai respectate surse de informaţii din industria de divertisment americană, a fost vândută de compania britanică Reed Business Information grupului de presă american Penske Media Corporation (PMC), scrie Mediafax.
Finalizarea tranzacţiei între compania care deţinea această publicaţie, Reed Business Information, şi noul proprietar, Penske Media Corporation, a fost anunţată marţi de cele două societăţi.
Revista Variety, considerată o "Biblie" a showbiz-ului hollywoodian, a fost vândută


EVOLUŢIE. Universal McCann, divizia de media a McCann Erickson, va creşte anul acesta cu 15-20% comparativ cu 2011, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihai Trandafir, directorul general al companiei.

“Noi am crescut în ultimii doi ani, iar avansul vine din new business. Anul acesta vom creşte cu 15-20% pentru ca vom culege roadele a ceea ce am câştigat în 2011, când nu am pierdut niciun pitch mare. Iar un client mare nu este neapărat unul de volum, ci unul care are potenţial în categoria lui. De asemenea, un client mare poate să fie o companie care are în portofoliu branduri mari. De exemplu, majoritatea clienţilor din top 10 advertiseri au bugete mari per total, dar sunt fragmentate pe branduri. Singura diferenţă vine din telecom, unde companiile sunt monobrand”, spune Trandafir.
Mihai Trandafir, Universal McCann: Crestem cu 15-20% anul acesta


MOBILE. Sumele de bani dar şi timpul investit în terminale mobile cresc rapid şi, cu toate acestea, multe business-uri nu au pus încă la punct site-uri optimizate pentru terminale mobile, scrie Wall-Street.ro. Ce risca acestea? În primul rând, cifre. Traficul mobil reprezintă în prezent 10% din totalul consumului de Internet la nivel global.
De ce este important să îţi optimizezi site-ul pentru terminale mobile


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Despre deontologie: Despre deontologie:
    CTP ar fi bine sa se mai autocenzureze. Lui Basarabescu i-au luat una din cele doua zile de matinal, acum vad ca atenteaza si la cealalta, in curand o sa il zboare cu totul.

    In urma cu cateva luni, nu puteam dormi dimeneata in weekend ca nu cumva sa pierd interviurile cu Neagu Djuvara si in general emisiunea lui Basarabescu. Am parasit insa RRA si TVR de cateva luni, de cand au devenit niste simple instrumente de partid. Si asa o sa ramana cat o sa fie USL-ul la putere.

    CAt despre CTP.. somn usor CTP, alaturi de crinut.

Trimite un comentariu

sus