Skip to main content

VIDEO. Dan Chişu le-a făcut-o. Click! cu un fals Tommy Lee Jones pe prima pagină

 

Publicitate

FARSĂ DISCUTABILĂ. O fotografie şi o poveste cu Tommy Lee Jones venit în România, totul confirmat de Dan Chişu, s-a dovedit a fi o farsă parte a unei campanii, în care Chişu a fost un "actor".

Povestea, în continuare:

Tabloidul Click! a avut sâmbătă pe prima pagină o poză paparazzi cu aşa-zisul Tommy Lee Jones luând masa cu o tânără româncă la un hotel din Bucureşti, alături de Dan Chişu. Ulterior, a ieşit la iveală că în fotografii nu era Tommy Lee Jones, ci un român care seamănă cu vedeta americană şi că păcălirea tabloidului Click era, de fapt, o campanie pentru un magazin online.

În articolul din Click, ilustrat de fotografii, Dan Chişu recunoştea că Tommy Lee Jones a fost în România.

"Tommy Lee a stat două zile în România. A venit să-i prezint un proiect de film, dar suntem doar la nivel de discuţie", declara Dan Chişu, care apărea şi el în poze.

"Îmi va da un răspuns după ce va citi scenariul. (...) Cât despre fata cu care era, nu ştiu ce a făcut cu ea. Nu am stat să-l păzesc", spunea Chişu pentru Click.

Ziarul de luni continuă subiectul. Click reia fotografia cu "Tommy Lee Jones" merge pe firul poveştii şi află detalii despre fata care apare în fotografii. Este chiar subiectul de deschidere al ediţiei. Ziarul spune că Tommy Lee Jones "a fost surprins de fotoreporterii Click".

Pe lângă date despre fată, reapare Dan Chişu: "Întrebaţi-le pe ele de ce au venit cu noi la masă." O propoziţie din articol, aparţinând unui prieten de-al tinerei, trece aproape neobservată: "Le-a spus prietenilor că bărbatul cu care Iuliana a fost pozată nu era Tommy Lee Jones şi că imaginile au fost trucate."

Bomba: totul este parte dintr-o campanie. Nu e Tommy Lee Jones

Astăzi, au venit şi dezvăluirile. Era vorba despre o campanie de promovare a unui magazin online de haine, menită să atragă atenţia asupra „diferenţei dintre fals şi adevărat”, după cum au arătat creatorii campaniei. Iar Tommy Lee Jones era, de fapt, doar un român bine machiat, domnul Nicu' din Floreasca.

Campania a fost pusă la punct de agenţia de publicitate Propaganda, iar Dan Chişu şi declaraţiile care i-au indus în eroare pe jurnaliştii de la Click erau doar parte a campaniei.

După ce s-a aflat că a fost o farsă, reprezentanţii Adevărul Holding au scos articolele cu pricina de pe site-ul Click!.

Filmul întâmplărilor, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu are nicio treaba procesu cu campania... fiecare vedeta are sosii asa cum e si nea Nicu sosia lui TLJ
  • Nu s-a folosit ca ala se serveste doar in halat de casa, din cate imi amintesc.
  • o informatie se verifica din trei surse...o stie orice jurnalist incepator. cei de la Click care au pus botu' trebuie sa plateasca...nu e suficienta o dezmintire si scoaterea articolelor de pe site...cit despre marea companie care a facut propaganda asta, tare mi-e teama ca nu si-a atins scopul. poate ea a iesit in evidenta, nu siteul de boarfe...
  • Chiar, cum e cu folosirea imaginii actorului american - chiar si intr-o farsa ? Se poate lasa cu proces pentru "prejudiciu de imagine" ?
  • Da-le'n Doamne iarta-ma de haine! Eu vreau sa stiu daca s-a folosit zahar Margaritar la masa.
  • si bineinteles ca lui tommy lee jones i-a cerut chisu permisiunea pentru ca i-a folosit imaginea in scopuri comerciale
  • mishto ideea, chiar si realizarea, pacat ca Chisu este felul de om care este....deh....

Trimite un comentariu

sus