Skip to main content

Suleyman – X-uleyman. Sultanul l-a avut pe X Factor la oraşe. Pro a câştigat Pariul cu audienţa pe naţional

 

Publicitate

Înfrângere luni seară pentru X-Factor, emisiune care a debutat cu câteva ediţii în forţă la Antena 1. Aseară, X-Factor s-a văzut depăşită de Suleyman.

La nivel urban, Antena 1 a fost pe locul doi, după serialul turcesc de pe Kanal D. La nivel naţional, X-Factor a fost pe trei. Primul loc i-a revenit Pro TV, cu Pariu cu viaţa, urmat de Suleyman.

Audienţele, în continuare:

La nivel URBAN:

X-Factor a avut o medie de 779.000 de telespectatori pe minut. S-a situat sub Kanal D (care avea aproape 900.000 de telespectatori), dar peste Pariu cu viaţa (Pro TV, 679.000 de telespectatori).

La nivel NAŢIONAL:

Dacă la oraşe a fost pe locul second, la nivelul întregii ţări X-Factor a fost pe locul trei. Media X-Factor: 1,14 milioane de telespectatori pe minut, cu aproape 400.000 de telespectatori sub Pro TV (ocupantul primului loc) şi la aproape 300.000 de persoane în urma lui Suleyman.

Segmentul comercial: a fost singura zonă în care X-Factor a fost pe primul loc. Astfel, 507.000 telespectatori pe minut au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. A urmat Pro TV, cu 400.000 de telespectatori pe minut din acest target.

Audienţa posturilor TV luni, 29 octombrie, pe intervalul X-Factor, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg%

1.

Kanal D

893.000

8.5

2.

Antena 1

779.000

7.4

3.

Pro TV

679.000

6.5

4.

Antena 3

349.000

3.3

5.

Acasa TV

226.000

2.2

Audienţa posturilor TV luni, 29 octombrie, pe intervalul X-Factor, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg%

1.

Pro TV

1.525.000

8.0

2.

Kanal D

1.439.000

7.6

3.

Antena 1

1.145.000

6.0

4.

Antena 3

482.000

2.5

5

Prima TV

416.000

2.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • 107.000 oameni sunt putini?inseamna ca nu stii sa numeri
  • asa e, x factor a fost pe primul loc dar la mica distanta. emisiunile si serialele proului umilesc concurenta pe slotul lor de difuzare. in vanzarea de publicitate nu conteaza nici urbanul nici nationalul numai comercialul.
  • Eu vad ca tocmai pe comercial nu merge. Pe comercial a batut x factor.
  • pariu cu viata merge bine pe comercial 18 49, publicul pe care vinde protv publicitatea.
  • nici nu şi-a revenit. pe urban, unde contează, este pe locul trei. pe national, antena1 nu se prinde peste tot, multi la tara au antene de la rcs unde a1 nu exista, asa ca nu este relevant.
  • Si-a revenit, dar doar la tara. Acolo mai prind chestiile ieftine si de prost gust.

Trimite un comentariu