Skip to main content

AUDIENŢA DALLAS. Aproape 2,3 milioane de români s-au uitat la JR şi Bobby Ewing. Serialul, pe primul loc

 

Publicitate

Revenirea serialului Dallas a prins la publicul din România. Aproape 2,3 milioane de români erau în fiecare minut pe serialul difuzat de Antena 1, plasând postul pe primul loc ca audienţă.

Paginademedia.ro prezintă audienţele primului episod Dallas, dar şi ce au făcut celelalte posturi pe intervalul de difuzare.

LA NIVEL NAŢIONAL: Cu aproape 2,3 milioane de telespectatori pe minut, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune pe intervalul de difuzare al primului episod din Dallas. Pe Pro TV, care difuza Evadatul, cu Harrison Ford şi Tommy Lee Jones, erau aproape 1,9 milioane de români.

În top 5 naţional au mai intrat Kanal D (emisiunea Nuntă cu surprize), TVR 1 (Spartacus) şi Antena 3.

LA NIVEL URBAN: Din totalul publicului Dallas, 1,15 milioane de telespectatori au fost din mediul urban. După Antena 1, pe locul următor a fost Evadatul de pe Pro TV, cu o medie de 911.000 de telespectatori din mediul urban.

Topul în oraşe diferă faţă de clasamentul naţional: Antena 3 pe locul 3, urmată de TVR 1 şi Acasă (cu telenovela Abisul pasiunii).

PUBLICUL COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Dallas a fost după Evadatul de pe Pro. Pe intervalul Dallas, Antena 1 avea, în fiecare minut, 512.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (9,3 rating pe target). Pe Pro TV, se uitau la Evadatul 559.000 de persoane între 18 şi 49 de ani (10,2 rating pe segmentul comercial).

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 13 ianuarie, pe intervalul primului episod din Dallas (20.39-22.20):

URBAN NAŢIONAL
Antena1: 1.159.000 telespectatori pe minut (11 rating) Antena1: 2.290.000  telespectatori pe minut (12 rating)
Pro TV: 911.000 (8,7) Pro TV: 1.892.000 (9,9)
Antena3: 345.000 (3,3) Kanal D: 672.000 (3,5)
TVR 1: 263.000 (2,5) TVR 1: 559.000 (2,9)
Acasă: 238.000 (2,3) Antena3: 483.000 (2,5)
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Din cand in cand mai comentez si eu, dar, da, ai dreptate: ar fi cazul ca poluarea asta sa inceteze!
    Aceste discutii sunt contaminate de prosti de ultima speta care se injura intre ei sau debiteaza idiotenii. Inainte, presa reprezenta o elita.
    Uite-o si pe naroada asta care semneaza "Bahmuteanca": "daca nu iti convine comentariile".
    Urla dupa libertate de opinie si ea e semianalfabeta.
    Asta a creat basismul: elevii bat profesorii iar prostimea isi vomita elucubratiile pe forumuri, adica orice dobitoc poate deveni "lider de opinie". Nu pentru ca ar fi cult sau inteligent, ci pentru ca are timp pentru asa ceva.
  • libertatea de opinie este garantată de Constituție; dacă nu îți convine comentariile anti-Antene, măi nene, lasă-ne...
  • Foarte slab realizat serialul. Filmarea si montajul parca au fost facute tot de aceleasi persoane ca la X-Factor Antena 1.
  • Petrisor, ai reusit sa creezi un site total impartial, cu informatii de buna calitate, pentru care multi te felicita. Ar mai fi un singur pas de facut, unul onorabil as zice: inchiderea comentariilor. Opiniile sincere se pierd printre citate robotice si clisee nefericite.
  • Mihai, prost esti tu poate. Citeste mai atent datele de audienta.
  • am vazut 6 episoade pe ...vplay( sa traiasca !!!!). nu mi-a placut. am fost de acord cu presa din america care a spus ca tot astia batrani fac serialul. noua generatie...deci: pas!!!
  • Ce prostii sunteti unii dintre voi, va ofticati ca a avut audienta buna, de-asta ziceti ca s-au uitat doar pensionarii la serial....Nu stiti ce sa ma inventati, de parca vedeti voi cine se uita, da la ce sa ne asteptam de la niste pers care se hlizesc la mizeriile alea de Las Fierbinti sau Spitalul nu stiu care...
  • ce mai poti sa zici , doar e trustul intact unde plagiatul si furturile de materiale este in floare
  • Poate o sa se sesizeze si Domnul Obae.astept parea sa ,dar si a altor avizati din media.
  • ai intuit foarte bine.
    sunt postaci, angajati de agentiile de PR.
    au inceput cu Rosia Montana, a fost nebunie in campania electorala si continua cu orice ocazie.
    Agentiile de PR contamineaza totul cu postacii.

Trimite un comentariu

sus