Skip to main content

Audienţe mari la filmele lui Sergiu Nicolaescu. Pistruiatul, pe primul loc

 

Publicitate

Filmele regizate de Sergiu Nicolaescu au făcut audienţe bune pe posturile TV ieri, când regizorul s-a stins din viaţă. Pistruiatul, difuzat de Antena 1, a scos cele mai bune cifre.

Mai multe posturi au avut în program filme regizate de Sergiu Nicolaescu: Antena 1, Pro TV, TVR şi Pro Cinema.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele filmelor difuzate de posturile TV în memoria lui Sergiu Nicolaescu, în ziua în care acesta s-a stins din viaţă:

Pistruiatul a fost difuzat de Antena 1 seara, când au fost grupate mai multe episoade. Recordul serii a fost episodul Ascunzişuri, la care s-au uitat, în fiecare minut, aproape 2,7 milioane de români, dintre care aproape 1,5 milioane din oraşe.

Pistruiatul a concurat cu un alt fim de Sergiu Nicolaescu: Un comisar acuză, dat de Pro TV. Comisarul Moldovan a ţinut în faţa televizoarelor aproape 1,7 milioane de români (aproape un milion din oraşe) lăsându-i Pistruiatului primul loc.

Audienţa filmelor regizate de Sergiu Nicolaescu difuzate joi, 3 ianuarie (medie telespectatori pe minut):

ORA DIFUZARE URBAN NATIONAL
Pistruiatul:Ascunzisuri Antena1 22.04-23.10 1.460.000 (13,9 rtg) 2.686.000 (14,1 rtg)
Pistruiatul: Insurectia Antena1 23.16-24.37 1.120.000 (1,7) 1.990.000 (10,5)
Pistruiatul: Evadatul Antena1 20.28-21.56 1.004.000 (9,6) 1.850.000 (9,7)
Un comisar acuza Pro TV 20.30-22.33 990.000 (9,4) 1.682.000 (8,8)
Nemuritorii Pro TV 16.67-18.58 770.000 (7,3) 1.457.000 (7,7)
Mircea TVR 1 21.15-23.32 283.000 (2,7) 597.000 (3,1)
Dacii ProCinema 22.00-23.52 61.000 (0,6) 85.000 (0,4)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Din pacate se vede ca Pro tv a fost scos de pe dolce Romtelecom. audientele spun tot. Sper ca vor ajunge la o intelegere in cursul saptamanii urmatoare si vom putea vedea din nou pe dolce canalele PRO. Este inadmisibil ca cele mai importante canale de televiziune (11 l a nr.) sa nu fie incluse in continuare in grila generala.
  • ce era de asteptat s-a intimplat: iesirea Protv de pe Dolce se "vede" imediat in audiente...asta ca tot batea cineva cimpii ca platformele DTH nu sunt luate in calcul la masurarea audientei. caderea mi se pare cam mare si brusca. la iesire Antenelor de pe platformele DTH Digi nu am asistat la aceasta cadere. oare Kantar Media stie de !?

Trimite un comentariu

sus