Skip to main content

25 Februarie. General Motors, cel mai consumator de publicitate radio din piaţa auto, în 2012

 

radio-studioTOPUL CONSUMATORILOR DE PUBLICITATE RADIO. General Motors (GM) România, importatorul în ţara noastră a mărcilor de automobile Opel şi Chevrolet, a avut în 2012 cel mai mare buget de promovare pe radio, din piaţa auto, scrie Forbes. Segmentul producătorilor şi dealerilor de automobile a ocupat locul patru în topul investitorilor în reclamele radio.

Publicitate

Anul trecut, General Motor (GM) România a comandat 1.762 de reclame la posturile de radio pentru mărcile sale de automobile, conform studiului „Monitorizarea Investiţiilor în Publicitatea Radio” (MIPR), realizat de BRAT. Valoarea brută a bugetului alocat de GM s-a ridicat la 519.225 euro, calculat la rate-card.

Pe locul secund s-a plasat Dacia Groupe Renault, cu 1.498 de clipuri, reprezentând 471.206 de euro (rate-card). Citroën a ocupat locul trei în topul consumatorilor de reclame radio, cu 1.106 spoturi, în valoare brută de 378.173 euro. Pe următoarele locuri, în funcţie de bugetele calculate la rate card, s-au plasat Hyundai Auto România (369.131 euro) şi Toyota România (354.724 euro).


General Motors, cel mai consumator de publicitate radio din piaţa auto, în 2012


TOPUL AGENŢIILOR DE MEDIA ÎN 2012. „Forbes România” prezintă clasamentul agenţiilor de media în funcţie de numărul punctelor de audienţă la TV obţinute de reclamele clienţilor ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audienţă (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Cei 37 de clienţi ai agenţiei Zenith Media, parte a grupului de comunicare Centrade Saatchi&Satchi, au adunat în total, în 2012, un volum de 241.796 puncte de audienţă pe targetul comercial (Gross Rating Point). Cu acest volum, Zenith Media se plasează pe primul loc în clasamentul agenţiilor întocmit de „Forbes România”.
Pe locul secund în portofoliul Zenith Media s-a plasat Ferrero, care deţine brandurile Kinder Surprise, Tic Tac, Kinder Bueno, Nutella şi pralinele Ferrero Rocher, cu un volum de 36.219 GRP-uri, pe targetul 18 – 49 de ani, urban.
Alţi clienţi importanţi ai Zenith Media au fost: L’Oreal (34.438 GRP), Nestlé (28.835), Ficosota (12.553), Vivartia (care deţine brandurile Finetti, 7 Days şi Bake Rolls – 11.778) şi Carrefour (8.446).
Topul agenţiilor de media în anul 2012: Zenith Media (locul 1)


ATAC INFORMATIC LA MICROSOFT. Microsoft, cel mai mare producător de software din lume, a anunţat că un număr mic de computere ale companiei au fost infectate într-un atac informatic similar celor dezvăluite recent de Facebook şi Apple, scrie Mediafax, care citează Bloomberg.
Microsoft a precizat, într-o postare pe blogul de securitate al companiei, că datele clienţilor săi nu au fost afectate sau accesate, potrivit Bloomberg.
O parte dintre tehnicile utilizate în atac sunt similare cu cele prezentate de alte companii, iar investigaţia este în derulare, a menţionat producătorul Windows.
Incidentul face parte dintr-o serie de atacuri informatice care au afectat recent peste 40 de companii, inclusiv Twitter, şi sunt legate potrivit unor surse citate de Bloomberg de o grupare de hackeri din Europa de Est care încearcă să sustragă secrete industriale.
După Apple şi Facebook, Microsoft anunţă că a fost ţinta unui atac informatic


MEDIAFAX.RO A LANSAT O SECŢIUNE DE ARTĂ FOTOGRAFICĂ. Site-ul www.mediafax.ro a lansat, vineri, Mediafax Zoom - o secţiune dedicată iubitorilor artei fotografice şi publicului, care conţine galerii de imagini interesante, spectaculoase, de o calitate deosebită. Colecţiile cuprind teme variate, de la nivel naţional, dar abordând şi subiecte internaţionale, precum sărbători, sporturi, evenimente diverse, fenomene ale naturii, animale, destinaţii turistice speciale sau persoane publice, scrie Mediafax.

Săptămânal vor fi încărcate pe pagina zoom.mediafax.ro reportaje foto conţinând cel puţin 10 imagini de dimensiuni mari care redau cu o acurateţe deosebită poveşti de actualitate, interne şi internaţionale. Mediafax.ro lansează Mediafax Zoom, o secţiune dedicată iubitorilor de fotografie - FOTO


PUBLICITATEA, MAI PUŢIN DESPRE VÂNZĂRI. Companiile se îndepărtează de vechiul mod de a face publicitate, în ultimii ani publicitatea fiind tot mai mult despre crearea de legături cu consumatorii, despre sentimente, iar, uneori, mai mult despre viziunea companiei, decât despre vânzări, a declarat pentru Wall-Street.ro, Zosia Fleming, manager cu experienţă de 20 de ani în advertising şi care de 17 ani se ocupă de contul Danone în cadrul agenţiei Young&Roubicam.

"Publicitatea este tot mai mult despre crearea de legături cu consumatorii, despre sentimente, iar, uneori, mai mult despre viziunea companiei, decât strict despre vânzări. Bugetele sunt orientate şi către alte medii decât televiziune...pe digital, bineînţeles, dar şi în zona de evenimente. Totul merge în linie cu schimbările din societate, oamenii au mai multă putere, vor mult mai multă conectare şi interacţiune", spune Zosia Fleming.
Zosia Fleming, Y&R: Publicitatea este uneori despre viziunea companiei şi mai puţin despre vânzări

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus