Skip to main content

28 Februarie. Câţi români se trezesc cu Deşteaptă-te, române!

 

tricolorAUDIENŢĂ. Zilnic, programele canalului public TVR 1 încep la ora 6:55 cu difuzarea Imnului României, „Deşteaptă-te, române!”. De la începutul acestui an, Imnul a avut o audienţă medie de 50.860 de români pe minut. Cei mai mulţi români au vârste cuprinse între 45 şi 54 de ani: 28,2%, scrie Forbes România.

Câţi români ascultă în fiecare zi Imnul României?


EMISIUNE MILITARĂ. „Pro Patria” (TVR 1), emisiunea care prezintă în fiecare sâmbătă activităţile desfăşurate de Armata Română, a avut în 2012 o audienţă medie de 101.000 telespectatori pe minut, la nivel naţional. Aproape 51% dintre telespectatorii care au urmărit ce mai fac militarii români au fost femei, scrie Forbes România.

„Pro Patria” este un program realizat de Redacţia Emisiunilor Militare de Televiziune din cadrul Ministerului Apărării Naţionale. Este una dintre cele mai vechi emisiuni de la TVR 1. A fost lansată în 1968, cu titlul „De strajă patriei”. În ultimii trei ani ai dictaturii ceauşiste, aceasta a fost suspendată. Din 1990, a fost reintrodusă în grila TVR 1 sub numele „Pro Patria” şi este difuzată sâmbăta, între orele 12:00 – 12:30.
Militari români, pentru onor înainte prezentaţi... ratingul!


PREMII PENTRU FEMEILE EXTRAORDINARE. Revista „Avantaje“ le-a premiat marţi seara pe femeile extraordinare ale anului 2012. Carmen Avram a fost laureată cu premiul ,,Excelenţa în jurnalismul social“ pentru reportajele emisiunii „În premieră“, difuzată de Antena 3, scrIe Adevărul. Printre personalităţile prezente la eveniment s-au numărat Andreea Marin, Diana Şucu şi Raed Arafat.
Carmen Avram, premiul „Excelenţa în jurnalismul social“ la Gala Premiilor Femeia Anului 2012


RECORD. Este oficial: Instagram este folosit de peste 100 de milioane de oameni pentru a împărtăşi fotografii cu mâncare, peisaje, pisici, în mai multe culori. Compania a ajuns la acest numar de utilizatori în doi ani şi jumătate, scrie Wall-Street.ro.
“Nu este neapărat o reuşită a noastra ci a comunităţii din jurul Instagram”, a comentat Kevin Systrom, co-fondator al companiei.
Instagram a atins 100 de milioane de utilizatori


LIKE LA GUVERN. Guvernul şi-a lansat propria pagină de Facebook, în care prezintă bilanţul guvernării, secvenţe foto cu premierul Victor Ponta şi ultimele deplasări externe ale primului-ministru, susţinând că doreşte ca pe această platformă deciziile Guvernului să fie discutate "constructiv" împreună cu cititorii, scrie Mediafax.
Guvernul şi-a lansat pagină de Facebook


SFATURI CULINARE REGALE. Pippa Middleton, sora ducesei Catherine de Cambridge, va scrie articole cu sfaturi culinare în revista lunară deţinută de lanţul de magazine Waitrose din Marea Britanie, potrivit Wall-Street, care citează Mediafax.
Cumnata prinţului William al Marii Britanii va semna rubrica intitulată "Pippa's Friday Night Feasts" ("Ospaturile Pippei de vineri noaptea").
Pippa Middleton va scrie articole culinare in revista unui lant de magazine


CEI MAI ACTIVI DIN PUBLICITATE. Unilever a fost clientul publicitar cu cel mai mare număr de puncte de audienţă TV, la nivel urban, pentru reclamele comandate, în săptămâna precedentă, scrie Forbes România care citează BPN Blog. O luptă crâncenă se dă între cele trei televiziuni de ştiri: B1 TV, Realitatea TV şi România TV.

Analiza media a săptămânii 18 – 24 februarie, realizată de agenţia BPN România pe blogul său, arată că Unilever a fost cel mai activ client publicitar pe piaţa TV, campaniile pentru brandurile sale acumulând 2.365 de puncte de audienţă la nivel urban (Gross Rating Point – GRP).
Pe următoarele două locuri s-au plasat Procter&Gamble şi Studio Moderna, cu 2.214 GRP urban, respectiv 1.791 GRP. Alţi clienţi activi au fost Kraft Foods (1.702), L’Oreal (1.226) şi GlaxoSmithKline (1.139).
Se încinge lupta pentru publicitate între televiziunile de ştiri


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • unsoarecedeteve unsoarecedeteve
    .... ce public educat cind doar cei din mediul rural se uita la TVR???? ... si in afara de GARANTAT 100% mi ziiiii o alta emisiune care nu se da in reluare .... iar de profesionisti sa nu mai vorbesti .... TOATE CELELALTE TEVEURI PRODUC SI EMIT, IN CONDITII DURE UNEORI, CU OAMENI MULT MAI PUTINI DECIT O FACE TEVEREUL DE STAT SI CU REZULTATE MULT MAI BUNE, ATIT DPDV AL AUDIENTEI CIT SI AL CALITATII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • adi adi
    ai sa razi cristi, dar tvr are de departe cel mai inteligent public..e acel public educat, care urmareste profesionistii, garantat 100%..etc...nu mane, injuraturi, emisiuni cu retardati, etc..
  • cristi cristi
    In primul rand, e clar cine se uita la TVR.

    "Tinerii cu vârste între 25 și 34 de ani au avut o cotă de 2,3%."
    "Persoanele cu vârste între 45 și 54 de ani au avut o pondere de 28,2%."
    "Cei între 55 și 64 de ani au reprezentat 16,9%."
    "Iar cei cu vârste de peste 65 de ani: 27,4%. "

    In al doilea rand, e evident ce public destept au.

    "Românii cu studii superioare au avut o cotă de 6,7%."
    "Cei cu studii primare (școală generală) au fost în proporție de 41,6%."

Trimite un comentariu

sus