Skip to main content

13 Martie. CFR Călători, licitaţie pentru vânzarea de spaţii publicitare

 

trenLICITAŢIE CFR PENTRU PUBLICITATE. CFR Călători va organiza în data de 21 martie 2013, ora 10:00, procedura de licitaţie deschisă cu strigare liberă a preţului - prin Bursa Română de Mărfuri, pentru încheierea contractului de vânzare spaţii publicitare, scrie HotNews.ro, care citează compania.

Publicitate

Conform contractului, care se va inchjeia pe doi ani, CFR Călători va pune la dispoziţie spaţii "în vederea realizării de către firma contractantă a activităţilor de publicitate pe biletele de tren faţă şi verso, a activitatiilor de difuzare de materiale publicitare la casele de bilete şi în trenuri şi activităţilor de tip 'sampling' în trenuri".
CFR Călători organizează pe 21 martie o licitaţie pentru vânzarea de spaţii publicitare


TOPUL ADVERTISERILOR. Unilever, Procter&Gamble, Studio Moderna, Reckitt Benckiser şi Kraft Foods au fost primele cinci companii care au acumulat cele mai mari volume de publicitate TV în intervalul 1 ianuarie – 28 februarie 2013. Consumul total de publicitate TV se situează la nivel celui de la începutul anului trecut, scrie Forbes România.

Piaţa de publicitate TV a adunat în primele două luni ale acestui an un buget de 280.843 de puncte de audienţă (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volumul se situează la nivelul anului trecut (o creştere nesemnificativă de 1,2%). Pe baza GRP-urilor clienţii publicitari cumpără publicitate la televiziuni.
Compania Unilever a fost cel mai mare cumpărător de audienţă TV, cu un buget de 16.203 GRP’30 (target comercial), mai mare cu 7,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe următoarele locuri s-au plasat Procter&Gamble (14.837 GRP’30 - creştere de 7,2%), Studio Moderna (14.247 – creştere de 53,2%), Reckitt Benckiser (8.040 – scădere de 6,9%) şi Kraft Foods (6.56, creştere de 45,6% ) şi Romtelecom (6.195 – creştere de 436%).
Cei mai mari consumatori de publicitate TV în primele două luni ale anului


SKYPE NU SE DECLARĂ COMPANIE DE TELEFONIE. Autorităţile franceze au cerut procurorilor să înceapă o anchetă privind Skype, serviciul de apeluri audio şi video pe internet deţinut de Microsoft, deoarece compania nu s-a înregistrat ca operator de comunicaţii electronice, scrie Wall-Street.ro, care citează New York Times.
Cazul este reprezentativ pentru o problemă importantă, respectiv ce anume este un operator de telefonie în era comunicaţiilor prin internet.
Autoritatea franceză de reglementare în domeniul comunicaţiilor, Arcep, a precizat într-un comunicat că a cerut în repetate rânduri Skype Communications, înregistrată în Luxemburg, "să se declare operator de comunicaţii electronice", iar compania nu a reacţionat.
Serviciul de apeluri video Skype, anchetat în Franţa pentru că nu se declară companie de telefonie

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • RTV isi pierde simtul ridicolului, preluand afirmatii de la Robert Horvat, un jurnalist autointitulat cunoscut de toti internautii ca fiind un agitator ale carui acuzatii sunt nefondate si lipsite de acoperire si de multe ori lipsite de sens. Ca dovada avem asa zisele articole de pe blogul sau personal: http://devanewyork.blogspot.ro/2010/04/garantez-scurtarea-mandatului_27.html

Trimite un comentariu

sus