Skip to main content

18 Martie. Bahmuţeanu, sechestrată în sediul Etno. ProSport şi Mediafax, probleme cu acreditările la meciul Stelei

 

adriana-bahmuteanu-11_1548959213

Publicitate

ŞEDINŢĂ CU SCANDAL. Adriana Bahmuţeanu a fost implicată într-un scandal la sediul celor două televiziuni - Etno TV şi Taraf TV, pe care le-a primit de la fostul soţ, Silviu Prigoană, în urma divorţului. Ea a fost sechestrată la sediul posturilor tv şi a chemat poliţia, scrie Gandul.info.

Venită la şedinţa Adunării Generale a Acţionarilor (AGA), la care nu s-a prezentat niciunul dintre ceilalţi acţionari, Adriana Bahmuţeanu s-a lovit de ostilitatea angajaţilor, care au refuzat să îi preda actele companiei şi să-i permită să iasă din clădire. Din acest motiv, Bahmuţeanu a chemat poliţie şi un echipaj SMURD pentru a putea părăsi clădirea.
În urmă cu trei săptămâni, Bahmuţeanu a preluat de la Silviu Prigoană, în urma divorţului, pachetul majoritar de acţiuni a celor două posturi de televiziune.
Adriana Bahmuţeanu, sechestrată în sediul televiziunii Etno


MEDIAFAX ŞI PROSPORT, PROBLEME LA MECIUL STELEI. Steaua a făcut tot posibilul să împiedice accesul reporterilor ProSport şi Mediafax la acţiunile clubului român prezent la Londra pentru meciul cu Chelsea, scrie ProSport. Şi chiar să nu faciliteze accesul celor amintiţi mai sus la meci.

ProSport a intrat în posesia listei cu acreditări obţinute prin intermediul clubului Steaua. În condiţiile în care Steaua, prin vocea ofiţerului de presă, a anunţat că nu se opune accesului echipelor ProSport şi Mediafax la meci, pe lista înaintată celor de la Chelsea, nu se aflau iniţial şi numele reporterilor ProSport şi Mediafax. Numai la intervenţia delegatului UEFA, numele lor au fost trecute cu pixul pe foaia de la intrare.
Steaua face trafic cu acreditări? Cine a stat în sectorul rezervat presei la meciul cu Chelsea


CINE CONDUCE KANAL D. Audienţele Kanal D au explodat în ultimul an, iar postul TV a devenit un ocupant al podiumului televiziunilor româneşti. În spatele succesului nu stă un sultan, ci un bancher, Haluk Kurcer, actualul preşedinte al postului, scrie Capital.

„În primul rând, ne-am propus să reunim toate departamentele televiziunii în acelaşi loc. Înainte, studiourile erau într-o parte, administraţia în altă parte, producţia altundeva şi pierdeam multă energie doar pentru a comunica“, explică Kurcer. Odată mutaţi toţi angajaţii în spaţiul de la Romexpo, s-a trecut la faza a doua a strategiei, folosirea resurselor interne cât mai eficient şi renunţarea la investitii de portofoliu, precum transmisiile sportive. În acest moment, 80% din programele Kanal D sunt producţii proprii şi doar 20% vin din afară, iar aici numărăm şi serialele turceşti de mare succes ce rulează acum pe post.

Capital scrie că veniturile Kanal D au fost, în 2012, de 12,2 milioane de euro, faţă de 9,5 în 2011.
Bancherul care face audienţă la Kanal D


PAPA PE TWITTER. Alegerea noului papa Francisc, miercuri seară, a provocat o veritabilă avalanşă de mesaje pe Twitter privind "papalitatea", platforma de microblogging înregistrând peste 7 milioane de tweet-uri în acest sens, cu o frecvenţă de 130.000 de mesaje pe minut, scrie Dailybusiness, care citează Mediafax.

Contul de Twitter papal, @pontifex, inchis odata cu demisia lui Benedict al XVI-lea, a fost redeschis. "Habemus Papam Franciscum", a anunţat sobru, în limba latină, noul papă: "Avem un nou papa, Francisc".
Alegerea papei Francisc: Peste 7 milioane de mesaje inregistrate pe Twitter


ZVONURI DESPRE GMAIL. Publicatiile internationala de specialitate speculează faptul că Google ar putea renunţa la Gmail, după ce a început să renunţe la proiectele ce nu mai au căutare, cum este Google Reader, scrie DailyBusiness.

Jurnaliştii de la PCMag.com speculează că pe viitor, Google ar putea renunta inclusiv la Gmail. „Cred că este doar o chestiune de timp până ce compania va renunţa la Gmail. Sfatul meu pentru utilizatorii de Gmail este să işi facă conturi pe outlook.com”.
Google ar putea renunta la Gmail


ARESTAŢI ÎN TIMP CE TRANSMITEAU. Un corespondent şi un cameraman ai postului britanic Sky News au fost reţinuţi, vineri, în timp ce efectuau o transmisiune directă din Piaţa Tiananmen, în centrul Beijingului, scrie România liberă care citează Mediafax.

Corespondentul Mark Stone şi cameramanul al cărui nume nu a fost precizat realizau o transmisiune directă despre tranziţia de putere din China. Echipa postului de televiziune primise autorizaţie pentru a filma în Piaţa Tiananmen.
VIDEO. Corespondent al postului Sky News, REŢINUT în China în timpul unei transmisiuni în direct


RECLAME LA CHELSEA - STEAUA. Returul din optimile Europa League, Chelsea – Steaua, difuzat pe Pro TV, a avut mai multă publicitate decât partida tur. Reclamele difuzate în transmisiunea de pe Stamford Bridge au strâns în total 677,1 puncte de audienţă pe targetul comercial, cu 7,2% mai mult decât în prima partidă. Cei mai mari consumatori de publicitate au fost Vodafone (77,2 GRP’30), Cosmote (60,4) şi Orange (50,7), scrie Forbes România.
Scorul publicităţii în meciul Chelsea – Steaua (Pro TV)


CUM SE ÎMPARTE PUBLICITATEA ÎNTRE PRO ŞI INTACT. Pro TV S.A., parte a operatorului american de televiziune Central European Media Enterprises (CME), a avut în primele două luni ale acestui an o cotă de 32% din piaţa de publicitate TV, calculată pe targetul comercial. Trustul de televiziune Intact deţine o cotă de 27%, scrie Forbes România.
Cum s-a împărţit tortul publicităţii TV între Pro TV S.A. şi Intact?


ACUZAT DE PIRATERIE. Un administrator al conturilor reţelelor de socializare de pe site-ul agenţiei Reuters a fost acuzat că i-a ajutat pe piraţii cibernetici din grupul Anonymous să atace site-ul publicaţiei Los Angeles Times, filială a grupului Tribune Co., pentru care lucrase în trecut, a anunţat justiţia americană, scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.
Un jurnalist Reuters, acuzat de piraterie online: risca 10 ani de inchisoare


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus