Skip to main content

Revista ”The Marketer” îşi încetează apariţia

 

the-marketer

Publicitate

Revista lunară The Marketer renunţă la ediţia printată, conform unui anunţ postat pe contul personal de Facebook de Alexandru Răducanu, publisher şi redactor şef al publicaţiei.

”Începând de luna aceasta, publicaţia The Marketer îşi încetează apariţia pe print. (...) În contextul tăierii dramatice (şi în opinia mea personală, iraţionale) a bugetelor de print, tot mai puţine publicaţii de calitate vor mai putea apărea, iar acest lucru se va repercuta într-un al doilea sau al treilea pas şi asupra advertiserilor, care nu vor mai avea medii premium în care să îşi plaseze reclamele, precum şi asupra cititorilor şi mediului de afaceri, care nu va mai avea acces la informaţie de calitate. Mediul online nu este o soluţie, pentru că nu generează venituri care să susţină o redacţie autentică”, a precizat Alexandru Răducanu.

Revista lunară The Marketer a apărut în 2006. A deţinut, timp de un an, licenţa Advertising Age şi The Economist. Din portofoliul publisher-ului mai face parte revista Business Woman.

Autor: Florin Ghioca florin.ghiocagmail.com
viewscnt

Comentarii

  • lasa ca nici tu nu esti mai breaz. mingii!!!??? pluralul e mingi, stimabile.
  • nu-i mai plangeti frate, nu sunt capabili sa reziste, s-au dus pe copca, simplu. numai frustrati pe aici.
  • Desi erau multe chestii lingusitoare si mingii ridicate la fileu, se gaseau multe lucruri de valoare in aceasta revista.
    Nu trebuie sa te adaptezi prostimii, respectiv Florin.
    Procesul de "adaptare" a inceput din 1998, cand ziarul Libertatea s-a transformat dintre-un ziar generalist local, in primul tabloid jegos.
    Din pacate, tot acest haos, toata aceasta mizerie a fost creata de agentiile de media.
    Au dus intotdeuna banii spre jeg, si au facut sa explodeze jegul, atat in presa scrisa cat si in TV, obtinand profituri foarte mari.
    Au creat doua trei generatii de oameni prosti, semihandicapati.
    Acum, isi continua imbogatirea distructiva, cu online-ul, fragmentand totul, facand imposibila presa de calitate.
    Singura sansa ar fi boicotarea de catre toate mijloacele mass media a tuturor agentiilor de media.
    Dar si asta este un lucru imposibil cata vreme nu exista nicio organizatie reprezentativa.
    Ultima gaselnita a marilor agentii este sifonarea bugetelor clientilor catre propriile agentii subsidiare de "digital".
    E o pierdere acest Marketer, cu toate imperfectiunile lui.

Trimite un comentariu

sus