Skip to main content

15 Aprilie. Reacţii la ordonanţa de modificare a legii audiovizualului. IAA: Vom analiza toate căile legale de atac

 

televizor

Publicitate

REACŢIE. International Advertising Association România – asociaţie ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din comunicare, de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, consideră că "Publicarea Ordonanţei de Urgenţă de Modificare a Legii Audiovizualului, fără consultarea industriei şi fără a ţine cont de solicitările de dialog pe care IAA România le-a transmis în ultimele 4 luni, constituie un fapt fără precedent şi foarte grav", scrie HotNews.

Reprezentanţii International Advertising Association România anunţă că vor analiza toate căile legale de atac pentru stoparea efectelor acestei ordonanţe şi atrag atenţia că "Este pentru prima dată când autorităţile intervin în mod direct şi total netransparent afectând un întreg sector de afaceri în totalitate privat şi care funcţionează pe baza unor practici de business corecte şi comune în peste 95% din ţările lumii."
International Advertising Association Romania despre ordonanta ce modifica piata de publicitate Tv: Vom analiza toate caile legale de atac. Publicarea ordonantei fara consultarea industriei, un fapt fara precedent si foarte grav


MEMBRII CNA DESPRE ORFONANŢA ÎN AUDIOVIZUAL. Membrii CNA Narcisa Iorga şi Valentin Jucan declară că OUG de modificare a Legii audiovizualului este un abuz al Guvernului, Lorand Turos spune că ar fi fost oportun un studiu de impact pentru a vedea efectele asupra pieţei, iar Christian Mititelu consideră că OUG aduce mai multă disciplină fiscală, scrie Mediafax.

Narcisa Iorga, membru al Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), a declarat că a aflat de la presă despre Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului (OUG) de modificare a Legii audiovizualului, publicată vineri în Monitorul Oficial, scrie Mediafax.

"Conform Legii audiovizualului, orice reglementare în domeniu trebuie realizată numai cu consultarea CNA. Prima tentativă de a modifica legea organică prin ordonanţă şi fără consultare publică a fost în noiembrie 2012. Cinci dintre cei 11 membri de atunci ai CNA am sesizat Comisia Europeană pentru încălcarea principiilor statului de drept, la solicitarea unui grup de presă patronat de un om politic, având în vedere că mare parte din textul acelei ordonanţe se regăsea într-o propunere mai veche adresată CNA de către Antena Group. CNA s-a oferit apoi să găzduiască dezbaterile publice cu toate părţile componente ale pieţei audiovizuale. Guvernul părea că a abandonat ideea, dar iată că ne-am înşelat", a spus Narcisa Iorga.
Membri CNA despre OUG-Legea Audiovizualului: Este un abuz al Guvernului/Aduce mai multă disciplină fiscală


PREŞEDINTELE CNA DESPRE ORDONANŢĂ. Preşedintele CNA, Laura Georgescu, a declarat că Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului (OUG) de modificare a Legii audiovizualului, publicată vineri în Monitorul Oficial, vizează preponderent aspecte economice, precizând că în acest an CNA nu a fost consultat cu privire la această OUG, scrie Mediafax.

"Sunt modificări care vizează preponderent aspecte economice, de altfel fireşti într-o perioadă de prudenţă financiară. E obligatoriu atunci când soliciţi o licenţă să nu ai datorii la stat fiindcă îţi asumi cel puţin intenţia de a desfăşura un business de nouă ani. Să nu uităm că există asemenea practici în întreaga Uniune şi unele ţări chiar timp de doi ani te monitorizează (monitorizează societăţile care au primit licenţă, n.r.) strict, aşa încât nu poţi să faci nici măcar o modificare de grilă. Şi dacă stăm şi gândim că primeşti gratuit un drept de la stat, pe această durată de nouă ani, mi se par foarte oportune modificările cu lipsa datoriilor la stat, cu certificatul fiscal şi cu interdicţia de a-ţi ceda licenţa mai devreme de un an", a declarat Laura Georgescu.
Preşedintele CNA despre OUG - Legea audiovizualului: Vizează preponderent aspecte economice


ANIVERSARE. Postul Acasă Gold împlineşte, luni, un an de la înfiinţare şi anunţă seriale precum "Îmbrăţişări pătimaşe" şi "Secrete din trecut", informează Zf.ro.
Postul Acasă Gold împlineşte, luni, un an de la înfiinţare


PAPA PE TWITTER. Primul papă sud-american din istoria Bisericii Catolice, Francisc, înregistrează o mare audienţă cu contul său de Twitter, scrie Forbes România. La mai puţin de o lună de la deschiderea acestuia, mesajele lui Francisc numără deja cinci milioane de utilizatori.

Noul papă, Francisc, şi-a deschis propriul cont de Twitter duminică, 17 martie 2013, la doar patru zile de la alegerea sa în fruntea Bisericii Catolice.
Actualul Papă face furori cu contul său de twitter


PUBLICITATEA PE B1 TV. Din cei 123 de clienţi publicitari care au fost prezenţi cu anunţuri pe canalul de ştiri B1 TV, în primul trimestru al acestui an, niciunul nu a consumat mai mult de 1.000 de puncte de audienţă. Cel mai activ client a fost Reckitt Benckiser, notează Forbes.

Campaniile de promovare derulate pe B1 TV au strâns în total 8.593 puncte de audienţă pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volumul este mai mare decât la România TV şi Realitatea TV, dar mult mai redus decât la Antena 3 (17.635 Gross Rating Point – GRP’30).
Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: B1 TV


LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sarbu, ala e de vina. Nu mai plateste rebate de vreo 2 luni. El si-a sunat prietenii securisti din guvern ca sa bage ordonanta pe shustache!

Trimite un comentariu

sus