Skip to main content

18 Aprilie. Ringier, profit în România. Paula Rusu a leşinat la ştiri

 
Ringier
Ringier

ringier1

Publicitate

RAPORTUL RINGIER PE 2012. Ringier România, companie care deţine ziarul Libertatea, numeroase reviste şi portalul eJobs.ro, a înregistrat în 2012 venituri totale de 48,7 milioane de franci elveţieni, în creştere considerabilă faţă de anul precedent, când înregistra venituri de 37,2 milioane de franci elveţieni, potrivit raportului anual al grupului elveţian Ringier, citat de HotNews.ro. Fără a oferi date exacte, Ringier precizează că operaţiunea din România a înregistrat profit "pentru al doilea an consecutiv, după o perioadă de pierderi". La nivel internaţional, profitul EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) al Ringier s-a ridicat la 99,5 milioane de franci elveţieni, cu 55,2% mai mare decât în anul pecedent.

Potrivit raportului citat, Ringier România a înregistrat anul trecut venituri din vânzări de 8,4 milioane de franci elveţieni (8,1 milioane în 2011), venituri din publicitate de 5,6 milioane (4 milioane în 2011), venituri din activităţi tipografice de 12,7 milioane (8 milioane în 2011), alte venituri - 22 milioane de franci elveţieni (17,1 în 2011).

Ringier România: Venituri totale de 48,7 milioane de franci elveţieni în 2012. Compania anunţă profit în pofida problemelor în zona de publishing


A LEŞINAT ÎN TIMP CE PREZENTA JURNALUL DE ŞTIRI. Paula Rusu, prezentatoare de ştiri la România TV, a ajus la spital după ce a leşinat în timpul buletinului de ştiri, scrie Evenimentul zilei.

Paulei Rusu i s-a făcut rău, marţi, în timp ce prezenta buletinul de ştiri de la ora 16.00, şi a fost transportată de urgenţă la spitalul Elias din Bucureşti.

Când au văzut că i se face rău, producătorii emisiunii au bagat pauză de publicitate, iar Paula a fost înlocuită de o colegă.
A leşinat în timp ce prezenta jurnalul de ştiri! O jurnalistă de la Romania TV a ajuns la spital după ce i s-a făcut rău în direct


TVR VA PLĂTI 2 MILIOANE DE EURO PENTRU JOCURILE OLIMPICE. Societatea Română de Televiziune (SRTv) va achiziţiona, în exclusivitate pentru teritoriul României, pentru o sumă de 2 milioane de euro, drepturile TV şi de internet pentru Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci 2014 şi pentru Jocurile Olimpice de Vară de la Rio de Janeiro 2016, scrie Mediafax.

Claudiu Săftoiu, preşedintele TVR, a spus că drepturile de difuzare vor fi luate prin intermediul reţelei European Broadcasting Union (EBU).

"Mai mult decât atât, suma aceasta a fost bugetată, ea nu va fi plătită dintr-odată. Este vorba de o eşalonare care este foarte convenabilă, în aşa fel încât echilibrul acesta financiar atât de greu obţinut să se menţină", a spus Claudiu Săftoiu.
TVR va achiziţiona pentru 2 milioane euro drepturile TV pentru Jocurile Olimpice de la Soci şi de la Rio de Janeiro


INTERVIU CU RADU MORARU LA HOTNEWS.RO. De când şi-a lansat propriul post de televiziune, în urmă cu un an, Radu Moraru s-a bătut permanent cu o bună parte din piaţa TV din România. S-a luptat cu RCS&RDS, unde a reuşit abia recent să intre în grilă de cablu, cu măsuratorile de audienţă, cu "mogulii penali" din televiziune, cu relaţiile dintre diverse posturi şi vedetele politice sau tabloide. La un an de când s-a lepădat de munca la patron şi a lansat Naşul TV, Radu Moraru discută online despre starea televiziunii româneşti, conflictele din domeniu şi interesele media ale politicienilor, joi, de la ora 11.30, pe HotNews.ro.
Propriul său mogul de un an, "Naşul" Radu Moraru discută online joi, ora 11.30, despre crizele, interesele şi conflictele pieţei TV


TRANCA DESPRE CEL MAI MARE EŞEC PROFESIONAL. Cel mai mare eşec personal este când am pierdut un client pentru că nu se întâmplă foarte des aşa ceva şi am fost uluit, a declarat în cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street Sorin Tranca, cofondator şi director de creaţie al Friends Advertising, scrie Wall-Street.ro.

"€œCel mai mare eşec profesional este când am pierdut un client, s-a întâmplat o singură dată şi am fost uluit. Am fost uluit. Account-ul nu a înţeles, art director-ul nu a fost pe fază, clientul nu a vrut să spună, asistenta nu a ştiut. Un lanţ întreg de ciondăneli şi cumva din două, trei întrebări îţi dai seama. Toată lumea a zis că este OK şi m-am trezit cu telefon că nu putem lucra împreună. Am rămas uluit. Mi se pare imposibil să nu înţelegi o problemă de business a unui client dacă vrei”, explică Sorin Tranca.
Tranca, Friends Advertising: Cel mai mare eşec profesional a fost când am pierdut un client


UN REPORTER CARE A ÎNTRERUPT GALA GRAMMY PUS SUB ACUZARE. Vitalii Sediuk, un reporter ucrainean specializat în farse, a fost pus oficial sub acuzare de justiţia californiană şi riscă până la şase luni de închisoare, pentru că a urcat neinvitat pe scenă la gala Grammy 2013, la Los Angeles, pe 10 februarie, au anunţat marţi organizatorii, scrie Mediafax.

Tânărul reporter în vârstă de 24 de ani - care a devenit celebru după ce a fost pălmuit de Will Smith, în 2012, fiindcă încercase să îl sărute pe actorul american la premiera din Rusia a filmului "Bărbaţi în negru 3" - a urcat pe scenă, a luat microfonul şi a început să vorbească incoerent, pretinzând că susţine un discurs prin care o felicita pe Adele, însă Jennifer Lopez a dovedit că are prezenţă de spirit, luându-i microfonul şi indicându-i să părăsească scena.

Procurorul din Los Angeles l-a pus oficial sub acuzare, reporterul aflându-se de în prezent sub incidenţa a două capete de acuzare: părăsirea spaţiului rezervat spectatorilor pentru a pătrunde într-o zonă rezervată organizatorilor şi vedetelor şi întârzierea spectacolului.
Reporterul specializat în farse care a întrerupt un moment la gala Grammy 2013, pus oficial sub acuzare - VIDEO


9 ANI DE PRO CINEMA. Pro Cinema sărbătoreşte, pe 19 aprilie, 9 ani de emisie, ocazie cu care programează comedii precum "Prinde-mă! Dacă poţi!", "Şcoala de rock" şi "Playboy de L.A.", notează Mediafax.

Potrivit Mediafax, Pro Cinema şi-a menţinut poziţia în topul televiziunilor de nişă de film, devansând principalii săi competitori - AXN, Diva Universal şi Universal Channel.
Pro Cinema sărbătoreşte 9 ani de viaţă ca-n filme


FACEBOOK VREA SĂ INTRODUCĂ RECLAMELE VIDEO. Cea mai mare reţea socială din lume urmăreşte să atragă câte 1 milion de dolari de la advertiseri pentru fiecare clip video publicitar plasat pe platformă, odată ce compania va lansa acest segment la vară, scrie Wall-Street.ro, care citează Ad Age.

Clipul publicitar nu va avea mai mult de 15 secunde şi va fi gândit astfel încât utilizatorii să nu trebuiască să vadă mai mult de trei astfel de reclame, zilnic.
Facebook a discutat cu un număr mare de agenţii, încercând să trezească interesul cât mai multora, astfel încât să poată începe introducerea sistemului de publicitate video în iunie-iulie, scrie Ad Age.
Un milion de dolari, o reclamă video pe Facebook. Reţeaua se pregăteşte să îşi "bombardeze" utilizatorii cu clipuri

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • udialan udialan
    OBAE, totusi stirea cu Paula Rusu nu trb s o mai dai! e de acum 2...secole! ai pierdut startul, mai bn te faci ca ploua decat sa miroasa urat!
  • Horea Horea
    "Paulei Rusu i s-a făcut rău, marţi, în timp ce prezenta buletinul de ştiri de la...."

    De atâta mutat de la o televiziune la alta, te mai apucă si ... răul!
  • spectator spectator
    S-a stabilit si pretul pentru sublicentierea catre Dolce ori ramane procentul de 10% din suma achitata de TVR?

Trimite un comentariu

sus