Skip to main content

9 Aprilie. Tribunalul Bucureşti a respins acţiunea Realitatea împotriva Kantar

 

Sursa foto: Realitatea.net
Sursa foto: Realitatea.net

Publicitate

PROCES. Tribunalul Bucureşti a respins, pe 4 aprilie, acţiunea în instanţă depusă de Realitatea Media, care deţine licenţa de televiziune Realitatea TV, împotriva Kantar Media, firma ce realizează sondajele de audienţă TV în România, scrie Forbes România. Acţiunea a fost depusă în luna martie de Realitatea Media, sub acuzaţia că institutul de măsurare ar defavriza audienţele acestei televiziuni.

Tribunalul Bucureşti a respins acţiunea Realitatea Media pe motiv că aceasta nu a achitat aşa-numita „taxă de timbru”. Realitatea Media solicită în instanţă daune morale de la Kantar Media de 10 milioane de euro pentru „prejudiciul cauzat”.
Tribunalul Bucureşti a respins acţiunea Realitatea Media împotriva Kantar Media


ACUZAŢII DE CENZURĂ. Wikimedia Foundation a acuzat sâmbătă un serviciu francez de informaţii, Direcţia Centrală de Informaţii Interne (DCRI), că a dispus suprimarea "sub ameninţare" a unui articol din enciclopedia online gratuită Wikipédia, apreciind că aducea atingere secretului apărării naţionale, scrie Mediafax.

Ministerul francez de Interne a contestat sâmbătă seara, pentru AFP, orice "ameninţare". Articolul respectiv, creat la 24 iulie 2009, este dedicat unei staţii radio militare din departamentul Puy-de-Dôme, în centrul Franţei.

Wikipedia acuză un serviciu francez de informaţii de suprimarea unui articol. Pentru ce material a fost cenzura


MONITORIZAREA RECLAMELOR DISPLAY. Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a lansat, luni, o aplicaţie pentru detectarea automată a tuturor mesajelor publicitare de tip display, afişate pe orice site web, adică şi pe site-uri care nu sunt membre ale organizaţiei, scrie HotNews.ro.

Potrivit primelor date oficiale, BRAT a identificat în luna martie a.c. un număr de 15.700 de bannere unice, grupate în circa 2.600 de campanii rulate pe mai multe de 1.200 de site-uri, peste jumătate - 8.200 de bannere - reprezentând publicitate distribuită pe Google.
BRAT a lansat o aplicatie ce detecteaza automat toate reclamele online de tip display


ANALIZĂ. Campaniile de promovare comandate de Unilever pe televiziunea Kanal D au obţinut 3.850 puncte de audienţă pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), potrivit unei analize Forbes România. Este clientul cu cel mai mare consum de publicitate pe televiziunea turcilor de la Dogan, în primele trei luni ale acestui an.
Reclamele difuzate în programele Kanal D au obţinut 48,685 puncte de audienţă pe targetul comercial, în primul trimestru al anului.
Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Kanal D


REGIZORUL CU CEI MAI MULŢI TELESPECTATORI. Din 1967, când a realizat „Dacii”, primul său film artistic, şi până în prezent, regretatul Sergiu Nicolaescu a stabilit un record greu de egalat: 134.282.626 de spectatori plătiori pentru 32 de filme regizate. Recordul este deţinut de „Nea Marin Miliardar”, cu 14.642.114 de spectatori, scrie Forbes România.

Trei filme ale regizorului Sergiu Nicolaescu au peste 13 milioane de spectatori: „Nea Mărin Miliardar”, premiera în 1979, „Mihai Viteazul” (13.297.896), lansat în 1971, şi „Dacii” (13.091.664), conform datelor Centrului Naţional al Cinematografiei (CNC).
Filmele regizorului Sergiu Nicolaescu au adunat peste 130 de milioane de spectatori


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu au nici o sansa !!! Si-au inghimpat proprii angajati ! E de vina kantar media ca ei nu fac raiting! Cu cine ? Au concediat corespondentii din teritoriu! Insa au mai ramas cativa lingai!!!
  • ce poti sa zici despre o televiziune muribunda? suferinta usoara, fara gemete..
  • In sinea ta iti doresti foarte mult falimentul Realitatea TV.
  • stiau ca nu au nicio sansa, oricum in cateva saptamani ii asteapta FALIMENTUL

Trimite un comentariu

sus