Skip to main content

RECLAMĂ. Te poţi pupa singur în fund? Citeşte Capital şi vei reuşi.

 

business_man_aotw

Publicitate

Revista Capital a pornit recent o nouă campanie de promovare în print. „Fii propriul tău şef”, spune sloganul campaniei ce poartă semnătura Graffiti BBDO

Care este ideea campaniei? Vizualul este mai mult decât ilustrativ.

„Capital este o o publicaţie de business care te face să înţelegi atât de bine lumea afacerilor, astfel încât să ajungi la knowledge-ul de care ai nevoie pentru a deveni propriul tău şef”, explică Alexandru Stâmbeanu, copywriter la agenţia Graffiti BBDO. "Knowledge" ilustrat prin ideea pupatului în fund.

Alexandru Strâmbeanu, pentru Paginademedia.ro:

„Audienta publicaţiilor de business este una foarte specială, una care caută mereu idei şi contexte pentru a evolua profesional. Chiar şi aşa zişii corporatişti caută oportunităţi de a deveni independenţi sau de a urca cât mai rapid scara corporaţiei. Pentru că atunci când nu mai ai şefi, nu mai trebuie să mulţumeşti pe nimeni, nu mai trebuie să intri în graţiile nimănui, nu mai trebuie să fii linguşitor. Pornind de la acest adevăr, am dezvoltat o campanie surprinzătoare care demonstrează unul dintre beneficiile de a fi/deveni cititor al publicaţiei Capital”.

Printul a apărut deja în Capital şi în Evenimentul zilei şi va fi publicat şi în câteva publicaţii glossy, a explicat Strâmbeanu pentru Paginademedia.ro.

business_woman_aotw

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus