Skip to main content

8 Mai. Grupurile Intact şi Pro TV S.A. îşi împart „frăţeşte” piaţa TV în luna aprilie

 

INTACT SI PROCOTELE DE PIAŢĂ ALE INTACT ŞI PRO. Cele două mari grupuri de televiziune, Intact şi Pro TV S.A., deţin cote de piaţă aproape egale în luna aprilie, conform măsurătorilor Kantar Media: 21,8%, respectiv 21,64% (urban, all day), scrie Forbes. Kanal D şi-am mai adăugat un punct procentual la cota sa de vizionare, consolidându-şi a treia poziţie în topul audienţei.

Publicitate

Cota de piaţă a Antenei 1 a crescut în aprilie cu 0,87 puncte procentuale, ajung la un market share de 13,76% (urban, all day). Grupul de televiziuni Intact a avut o cotă cumulată de 21,8%, cu 0,5 puncte procentuale mai mare decât în luna precedentă (urban, all day). Din grup mai fac parte televiziunile Antena2, Antena 3 (5,86%), Euforia TV (0,67%) şi GSP TV (0,24%).
Televiziunile companiei Pro TV S.A. au avut în aprilie o cotă de piaţă totală de 21,64% (urban, all day). Este mai redusă cu 1,63 puncte procentuale faţă de martie. O scădere notabilă a suferit-o Pro TV, care a avut o cotă de vizonare de 15,73%, cu 1,74 puncte procentuale mai mică faţă de cota din martie.
Grupurile Intact şi Pro TV S.A. îşi împart „frăţeşte” piaţa TV în luna aprilie


DEZINCRIMINAREA INSULTEI ŞI CALOMNIEI. Dunja Mijatović, reprezentantul OSCE pentru libertatea presei, i-a scris ministrului român de Externe, Titus Corlăţean, cerând finalizarea procedurilor de dezincriminare a insultei şi calomniei, arată un comunicat de presă al OSCE, citat de Evenimentul zilei.

Potrivit acestui comunicat, Dunja Mijatovic i-a transmis lui Corlăţean că recenta decizie a Curţii Constituţionale este împotriva eforturilor anterioare de a dezincrimina acest tip de ofense. Ea a reamintit că, în mesajul cu ocazia Zilei Libertăţii Presei, preşedintele Traian Băsescu a spus că reglementările şi controlul asupra media trebuie să vină din interiorul acestei profesii.
Reprezentantul OSCE pentru libertatea presei cere dezincriminarea insultei şi calomniei


AUDIENŢA CANELOLOR DOCUMENTARE. Canalul National Geographic Wild a fost urmărit de o medie de 9.000 de telespectatori pe minut în prime time (orele 19 – 24), la nivel urban, în perioada 1 februarie – 22 aprilie 2013. Este cea de-a patra televiziune de pe nişa documentarelor şi are cea mai mare cotă de telespectatori cu studii superioare, scrie Forbes.

Circa 14.000 de persoane distincte au urmărit cel puţin un minut canalul National Geographic Wild, în prime time, în intervalul 1 februarie – 22 aprilie 2013. Indicatorul se numeşte Reach (numărul de indivizi distincţi) şi a fost măsurat la nivel urban. Cu acest Reach, National Geographic Wild se află la egalitate cu Discovery Channel. Ratingul a fost de 9.000 de telespectatori, sub cel obţinut de History Channel, National Geographic şi Discovery Channel.
Radiografia televiziunilor documentare: National Geographic Wild


SPOTURI PUBLICITARE PE FACEBOOK. Facebook va introduce spoturi publicitare video în pagina "Noutăţi" (News Feed), pentru a obţine o nouă sursă de venit de la advertiseri, decizie care i-ar putea nemulţumi pe unii utilizatori dacă va deranja semnificativ funcţionalitatea reţelei de socializare, scrie Mediafax.
Noile spoturi video vor apărea din luna iulie pe principala pagină vizualizată de utilizatori, iar primul clip va rula automat fără sunet, potrivit Financial Times. Utilizatorul va putea opta pentru activarea sunetului sau pentru vizionarea altor spoturi situate mai jos pe pagină.
Unii analişti sunt îngrijoraţi că noul format al paginii de "Noutăţi" îi va deranja pe unii utilizatori şi ar putea conduce la scăderea activităţii pe Facebook.
FACEBOOK va introduce reclame video în News Feed. Analiştii, îngrijoraţi că utilizatorii vor fi deranjaţi


UN PRODUS GOOGLE CONTESTAT. Ochelarii computerizaţi ai Google, cel mai aşteptat dispozitiv electronic după iPad şi iPhone, mai au multe luni până la lansare, dar sunt deja contestaţi în diverse medii din Statele Unite, scrie Mediafax, care citează CNBC.

Dispozitivul numit Google Glass permite utilizatorilor să acceseze Internetul, să facă fotografii şi să filmeze. Ochelarii au fost interzişi deja, preventiv, într-un bar din Seattle, iar în multe cazinouri din Las Vegas nu vor fi bineveniţi. În plus, autorităţile legislative din Virginia de Vest au încercat să interzică folosirea Google Glass în timpul şofatului. Ochelarii computerizaţi ridică întrebarea dacă vor distrage atenţia şoferilor, vor afecta relaţiile între oameni şi îi vor priva de puţina intimitate pe care o mai au în public. Ochelarii computerizaţi ai Google, contestaţi în SUA cu multe luni înainte de lansare

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ma bucur ca trustul Intact a crescut. este 100% romanesc si arata ca si in Romania se poate.
  • Frankie, dragule, n-as vrea sa-ti arat cateva titluri de pe antena3.ro sau de pe gsp.ro ... asa ca, mai lasa-ne.
  • Bine, mai nenea Frankie, ca Intactul tau iubit are cele mai tari si mai vizionate siteuri. Sunt sigur ca si pe on-line, MediaPro va da bataie, la orice ora din zi si din noapte, pe audienta/numar de accesari.
  • Ai dat cu mucii in fasole punand alaturi titluri ca Romania Te Iubesc sau Dupa 20 de ani cu cel mai rusinos site al online-ului, stirileprotv.ro. Acesti inventatori ai articolelor cu titluri bombastice si ambasadori ai spam-ului in .ro
  • Este Ora romilor. Magazin de actualitate al minorităţii rome :)
  • priviti acum pe tvr1 sa vedeti managementul de calitate a lui saftoiu:priviti concert de manele.a ajuns tvr la cota jalnica a existentei sale
  • Si cota de piata .. a grupurilor pe 18-49 de ce nu este spusa ??? Unde Grupul Pro ..umileste prin toate canalele sale pe targetul 18-49 ( banii din publicittate ) grupul batranilor Antena group . Ca la emisiuni pentru batrani.. stim ca sunt buni Lanternele
  • Priviti mai cu atentie totusi, acolo se pot face comparatii, ambele trusturi avand cate un post reprezentativ.
    Generaliste (ProTV vs. A1): 15,73% - 13,76%
    Pt femei (Acasa vs. Euforia): 3,58% - 0,67%
    Sport (sport.ro vs. gsp): 0,86% - 0,24%
    Alte comparatii sunt inutile. Daca Pro s-ar ambitiona sa faca un post de stiri, i-ar face muci pe cei de la Antena 3. A se vedea ratingurile stirilor ProTV, ale emisiunilor Romania te iubesc, Dupa 20 de ani, sau chiar traficul site-ului stirileprotv.ro
  • Unde naiba ati vazut voi o CRESTERE SEMNIFICATIVA a calitatii produselor Intact? probabil acea crestere se datoreaza Antena3 care intradevar a crescut cota trustului de la celebrele deja "proteste" dar asta nu inseamna o crestere a calitatii, ba din contra as spune.

    Din pacate baietii astia care detin aceste date nu ne spun si noua mai amanuntit cum s-au facut aceste calcule si cum au crescut cotele televiziunilor din trusturile respective.
  • va rog sa-mi spuneti si mie ce rating a avut aseara iffet si masterchef ,care au avut cel mai mare rating
  • In ultimul an s-a vazut intr-adevar o crestere semnificativa a calitatii posturilor Intact.
  • Emisiunile trustului Intact sunt mult mai bune decat cele de la Pro tv.

Trimite un comentariu

sus