Skip to main content

6 Iunie. Legea publicităţii stradale a fost adoptată de deputaţi

 

panouri publicitare

Publicitate

LEGEA PANOULUI. Deputatii au adoptat, miercuri, noua lege a publicitatii stradale, initiata in 2010 de Ministerul Dezvoltarii si Turismului - condus atunci de Elena Udrea - si care a trecut, de atunci, prin numeroase hopuri, in Parlament si la Curtea Constitutionala, scrie HotNews.

Prin aceasta lege sunt introduse mai multe restrictii privind publicitatea stradala, de la cele referitoare la dimensiunile suporturilor publicitate permise, pe arbori, pe monumente, pe cladirile institutiilor publice sau in intersectii, la cele privind atribuirea spatiilor prin licitatie publica.

Legea publicitatii stradale a fost adoptata de deputati. Autoritatile publice si companiile din outdoor au timp sa se conformeze pana la sfarsitul anului


DOCUMENTAR. Partea a doua a seriei „Wild Carpathia“, „From the Mountains to the Sea“, o coproducţie a televiziunii internaţionale Travel Channel, are premiera la Londra miercuri seară, la prestigioasa Academie de Film şi Televiziune Britanică (BAFTA), scrie Adevărul.

Premiera va avea loc în prezenţa principesei Margareta, a principelui Radu, a ministrului delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini, şi a preşedintelui Autorităţii Naţionale de Turism, Răzvan Filipescu.
VIDEO Partea a doua a seriei „Wild Carpathia“, un documentar despre România, are premiera la Londra


CAMPANII. Brainient, compania fondată de Emi Gal, o platforma video interactiva cu birou in Londra si Bucuresti, isi extinde solutiile interactive in Europa de Est pentru a livra campanii video interactive pentru parteneri precum Internet ProTv, Adevarul, ThinkDigital Romania, Antena, Activesoft/220.ro si altii. Compania a fost fondata de romanul Emi Gal, scrie Wall-Street.ro.

“Am semnat deja cu cei mai importanti publisheri si regii din piata. Ceea ce ne dorim in perioada urmatoare este sa popularizam platforma si avantajele ei la agentiile de publicitate (media si creatie) astfel incat orice campanie de video pe online sa foloseasca cat mai bine acest mediu, folosind interactivitate. Preturile sunt in sistem CPM si sunt negociabile in functie de consumul lunar/trimestrial”, spune Axin Cornel CEE sales director la Brainient.
Brainient extinde oferta solutilor interactive in Europa de Est si a incheiat contracte cu publisheri din tara


TRANZACŢIE. Fondul de private equity Catalyst Romania a preluat un pachet de 30% din actiunile avocatnet.ro, conform DailyBusiness.ro. Fondul va sprijini antreprenorii sa dezvolte website-ul de informatii si consultanta juridica si de afaceri dedicat IMM-urilor din Romania intr-o platforma complexa care sa integreze servicii si produse specializate.
Catalyst Romania intra in actionariatul avocatnet.ro


CONFLICT. Postul de televiziune Bloomberg HT a suspendat, marţi, difuzarea unui joc televizat, după ce prezentatorul său le-a pus concurenţilor întrebări despre protestele antiguvernamentale care au zguduit Turcia în ultimele şase zile, scrie Mediafax.

"Mască cu gaze", "poliţie", "violenţă", "arestare", "popor", "cenzură" şi "pacifism" - acestea erau cuvintele care trebuiau ghicite luni, după punerea întrebărilor, de concurenţii de la emisiunea "Kelime Oyunu", un program în direct difuzat zilnic de Bloomberg HT.
A doua zi după această ediţie cu o tematică inedită, difuzarea emisiunii a fost suspendată, fără nicio explicaţie din partea conducerii postului TV, afirmă cotidianul Hürriyet în ediţia sa online.
O emisiune-concurs din Turcia, suspendată din cauza întrebărilor despre protestele din Istanbul


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus