Skip to main content

SpotON. Durex dă ritmul. Cosmote vorbeşte despre cărţi de vizită

 

Capturaţi ecranul complet 18.07.2013 165847.bmp

Publicitate

NOUTĂŢI. Patru spoturi noi au fost lansate miercuri pe TV: Durex, Cosmote, Beck's şi un Program Operaţional.

Rubrica PaginademediaSpotON este realizată cu sprijinul agenţiei de monitorizare Alfa Cont.

  • Beck's lansează o promoţie „tradiţională” după modelul „trimiteţi codul de sub capac sau de sub cheiţa dozelor”. În cadrul campaniei, marca de bere are şi o etichete noi.
  • Noul spot Durex este unul simplu: două pick up-uri pe care rulează două discuri vinil, unul feminin, altul masculin, fiecare în ritmul lui.
  • Cosmote Business face o analiză a personalităţilor în funcţie de...cărţile de vizită: după culori, font, calitatea hârtiei ori textură.

Spoturile noi, obţinute cu sprijinul agenţiei Alfa Cont:

Beck's 

Cosmote Business

Durex

Program Regio

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus