Skip to main content

19 August. Fricţiuni: Agerpres acuză EVZ de incorectitudine jurnalistică

 

agerpress-printscreenREACŢIE. Reprezentanţii Agerpres au reacţionat la un editorial scris de Dan Andronic în Evenimentul Zilei, în care menţiona că agenţia naţională de presă este în slujba lui Victor Ponta, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

"Consideram că o analiză corecta şi echidistantă a prestaţiei Agerpres ar fi trebuit să facă referire la o perioadă relevantă de timp (lunile iunie + iulie reflectă atât perioada 'de lucru' cât şi perioada de concedii în aparatul public), nu doar '11 ştiri'. O asemenea analiza serioasa, dacă ar fi fost făcută, ar fi aruncat o lumină mai clară şi corectă asupra activităţii agenţiei", au menţionat reprezentanţii Agerpres.

De asemenea, aceştia au menţionat că EVZ a preluat o ştire de la Agerpres fără o minimală menţionare a sursei, aşa cum ar fi fost corect din punct de vedere al deontologiei jurnalistice.

Agerpres acuza EVZ de incorectitudine jurnalistica


RECLAME PE KANAL D. Cea mai bogată lună cu publicitate la Kanal D, în prima parte a acestui an, a fost aprilie, când serialul de mare audienţă Suleyman Magnificul se apropia de final. Lunile februarie şi martie au adus mai multă publicitate la această televiziune decât mai şi iunie. Tot din cauza lui... Suleyman, potrivit Forbes România.

În primele şapte luni ale acestui an, Kanal D a livrat clienţilor publicitari un volum de 109.118 puncte de audienţă pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP’30), cu 34,2% mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Sezonalitatea publicităţii la televiziuni: Kanal D


RADIO SUPERMARKET. Radioul este suportul favorit de promovare al supermarketurilor şi magazinelor. Volumul de reclame radio comandate în acest an de jucătorii din această categorie se ridică la nivelul anului 2012.

Magazinele – termen ce include supermarketurile, hipermarketurile şi alte unităţi de retail - au comandat 43.300 reclame pe opt staţii de radio, în primele şapte luni ale acestui an, potrivit studiului „Monitorizarea Investiţiilor în Publicitatea Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Cifra este la nivelul anului 2012.

Cel mai mare investitor a fost Rewe România, operatorul reţelelor Penny Market şi Billa, care a comandat 8.587 spoturi, în valoare brută de 2,91 milioane de euro (rate card). „Vizibilitatea” pe radio a fost explozivă: creştere de 268% în cazul numărul de spoturi, respectiv de 204% pentru volumul brut.
Rewe România, cel mai mare investitor în publicitatea radio din categoria magazinelor


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus