Skip to main content

29 August. România a cerut Facebook informaţii privind 36 de conturi

 

facebook internet

Publicitate

RAPORT. Autorităţile române au formulat 16 solicitări de informaţii către Facebook privind 36 de utilizatori ai reţelei de socializare, în primele şase luni ale acestui an, potrivit unui raport al companiei dat publicităţii marţi, scrie Mediafax.

Facebook a făcut public primul raport global privind cererile de informaţii primite din partea statelor - Global Government Requests Report -, în perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2013.
În raport sunt enumerate ţările care au solicitat informaţii, cu precizarea numărului de cereri primite de la fiecare ţară şi a numărului de conturi sau utilizatori de Facebook la care solicitările făceau referire.
Astfel, potrivit raportului, autorităţile române au trimis 16 solicitări privind 36 de conturi, iar în 63 la sută dintre ele compania are obligaţia legală de a furniza unele informaţii.
România a cerut Facebook informaţii privind 36 de conturi


ATAC. Site-ul ziarului New York Times (NYT) a avut probleme de funcţionare timp de mai multe ore, după ce a fost vizat marţi de un atac cibernetic atribuit de experţi unor hackeri sirieni, iar Twitter s-a confruntat de asemenea cu probleme tehnice, scrie Mediafax.
"Site-ul nostru a fost inaccesibil utilizatorilor din Statele Unite pentru o anumită perioadă de timp. Această pană este rezultatul unui atac extern asupra numelui domeniului nostru", a declarat Eileen Murphy, o purtătoare de cuvânt a cotidianului american.
"Lucrăm pentru repunerea integrală în serviciu", a adăugat ea.
New York Times şi Twitter, victime ale unui ATAC cibernetic


PUBLICITATEA ÎN CADRUL MECIUL LEGIA - STEAUA. Partida Legia Varşovia – Steaua Bucureşti, din play-off-ul Ligii Campionilor, a avut la TVR 1 o audienţă medie la nivel naţional de 1.524.000 de telespectatori pe minut. La Dolce Sport, audienţa a fost de 299.000 de persoane pe minut. Şi Digi Sport a transmis meciul, dar acesta nu figurează în sondajele de audienţă.

Cel mai vizibil client publicitar în calupurile cu reclame difuzate de TVR 1 a fost HTC, cu 31,7 puncte de audienţă pe targetul comercial (GRP'30). Reclamele la AdePlast au obţinut 27,9 GRP'30. Alţi clienţi care au comandat reclame în acest program difuzat de TVR 1: Cosmote (14,7 GRP'30), Casa noastră (10,3 GRP'30), Orange (9,8), Pepsi (6,4), Selgros Cash&Carry şi Mol.
Clienţii publicitari nu s-au îngrămădit la meciul Legia – Steaua, difuzat de TVR 1


BILANŢ. În anul 2012, cele patru agenţii care formau grupul Tempo, au realizat o cifră cumulată de afaceri de 3,55 milioane de euro şi au raportat un profit net de 356.318 euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice şi calculate de „Forbes România”.

Agenţia de publicitate Tempo Advertising, parte a grupului Tempo, fondat de Dragoş Grigoriu (foto), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1.669.232 euro, conform Ministerului Finanţelor Publice, şi un profit net de 38.360 euro.
Bilanţul grupurilor de comunicare în 2012: Tempo Group


LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus