Skip to main content

9 August. Fata topless de la pagina 3 dispare din ediţia irlandeză a The Sun

 

Capturaţi ecranul complet 09.08.2013 005237.bmp

Publicitate

DESPĂRŢIRE. Ediţia irlandeză a tabloidului The Sun a renunţat la fotografiile cu femei care pozează topless şi care erau publicate în pagina 3 a acestui ziar, scrie Wall-Street.ro care citează Mediafax.

Decizia scoaterii acestor imagini din ediţia irlandeză a The Sun a fost motivată prin aşa-numitele "diferenţe culturale" dintre Irlanda şi Marea Britanie. În Marea Britanie, The Sun continuă să publice imagini cu femei topless în pagina 3.
Editia irlandeză a The Sun renunţă la fotografiile cu fetele topless din pagina 3


TRANZACŢIE. Conducerea Burda România, compania care editează Practic în Bucătărie, nu va face nicio schimbare la nivel editorial ori de activitate în cadrul Burda ori Sanoma Hearst până când Consiliul Concurenţei (CC) nu va aproba achiziţia operaţiunilor Sanoma Hearst în România, publisherul unor reviste precum Cosmopolitan, Esquire sau National Geographic, de către grupul german Burda International, potrivit Wall-Street.ro.

“Portofoliile Sanoma Hearst România şi Burda România trebuie validate de Consiliul Concurenţei. Până atunci nu vor exista schimbări aduse revistelor şi nici activităţii cotidiene din cele cele companii”, a declarat Sandi Apostoloiu, directorul general al Burda România, filiala locală a grupului german Burda International.
Doar 3 jucatori pe piata glossy. Apostoloiu, CEO Burda Romania: Pana la aprobarea tranzactiei de catre Concurenta, nu facem schimbari


STUDIU. Actualizarea continuă a mesajelor utilizatorilor Twitter - formate din maximum 140 de caractere - în direct în timpul unei emisiuni TV poate contribui la creşterea audienţelor televiziunilor, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen,scrie Mediafax.
Astfel, după ce au analizat peste 200 de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetătorii de la Nielsen au observat că numărul mare de actualizări de pe site-ul de socializare privind un show TV a adus şi o creştere cu aproape o treime a audienţei televiziunii al cărei program era comentat de utilizatorii Twitter.
Cum influenţează comentariile publicate pe Twitter audienţele televiziunilor


PUBLICITATEA LA LACTATE. Consumul de publicitate TV al principalilor producători de lactate a crescut în prima jumătate a acestui an cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Danone România a comandat cel mai mare volum de reclame TV de pe această nişă, dar bugetul de audienţă este mai mic cu 7,3% faţă de 2012, potrivit unei analize Forbes România.

Campaniile de publicitate TV comandate în primele şase luni ale acestui an de producătorul de lactate Danone România au acumulat un volum de 9.641 puncte de audienţă la nivel urban. Reclamele Danone s-au văzut pe 26 televiziuni. Cel mai mare buget de audienţă a fost livrat de Antena 1: 2.649 GRP’30 all urban. Pe următoarele locuri s-au plasat Kanal D (1297), Antena 3 (881) şi Pro TV (810).
Cei mai activi producătorii de lactate în publicitatea TV, în primul semestru 2013


BILANŢ. Grupul de comunicare Leo Burnett România, care cuprinde 10 agenţii, a realizat în 2012 o cifră de afaceri 59,91 milioane de euro şi un profit net de 3,04 milioane de euro. Cea mai puterică agenţie a grupului a fost Starcom MediaVest Group, cu o cifră de afaceri de 31,8 milioane de euro, potrivit Forbes România.
Afacerile agenţiei Starcom MediaVest Group au crescut anul trecut cu 0,6% faţă de anul precent. Profitul net al acesteia a fost de 1,95 milioane de euro.
Bilanţul grupurilor de comunicare în anul 2012: Leo Burnett România


LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus