Skip to main content

AUDIENŢE DE WEEKEND. Ce a făcut Killer Karaoke Ştefan Stan şi cine a bătut în lupta Iffet - Te cunosc de undeva

 

Vocea-Stefan-Stan

Publicitate

Weekend cu lupte grele pentru audienţe: vineri a debutat Killer Karaoke, cu Vocea României Ştefan Stan (Prima TV), sâmbtătă, serialul turcesc Iffet (Kanal D) s-a bătut cu Te cunosc de undeva (Antena 1). Duminică, Pro TV a difuzat blockbusterul The Expendables – Eroi de sacrificiu, cu toţi greii filmelor de acţiune (Sylvester Stallone, Bruce Willis, Jet Li, Jason Statham).

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cum a stat lupta pe audienţe, în serile acestui week-end:

VINERI: Debut pe locul trei pe ţară pentru Killer Karaoke

Vineri seară, prima ediţie a emisiunii Killer Karaoke, de pe Prima TV, a fost urmărită de peste 650.000 de români pe minut. Emisiunea prezentată de Ştefan Stan a fost pe locul trei la nivel naţional, după Pro TV (cu filmul Predator) şi Kanal D (cu Roata norocului).

La nivel urban, Prima TV a fost pe locul patru, după Pro TV, Kanal D şi Antena 1.

Audienţele posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul emisiunii Killer Karaoke:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.517.000 telespectatori pe minut (8 rtg) Pro TV 676.000 (6,4)
Kanal D 1.082.000 (5,7) Kanal D 409.000 (3,9)
Prima TV 651.000 (3,4) Antena 1 303.000 (2,9)
Antena 1 641.000 (3,4) Prima TV 292.000 (2,8)
National TV 529.000 (2,8) National TV 292.000 (2,8)

SÂMBĂTĂ: Iffet, luptă directă cu Te cunosc de undeva. Turcii au pierdut

În premieră, serialul turcesc Iffet (difuzat până acum lunea) s-a confruntat direct cu o emisiune de forţă a Antenei 1, Te cunosc de undeva.

La nivelul întregii ţări, pe intervalul în care s-au intersectat, ambele programe au fost depăşite de Pro TV, care avea în program „clasicul” Predator, cu Arnold Schwarzenegger. După Arnold, Antena 1 a fost pe locul doi, iar Iffet, pe poziţia a treia.

Alt clasament la oraşe. Pe intervalul de intersecţie Iffet – Te cunosc de undeva, Antena 1 a fost pe primul loc în clasament. Kanal D, cu Iffet, a fost pe locul trei, după Pro TV.

Audienţele posturilor TV sâmbătă, 14 septembrie, pe intervalul în care s-au intersectat serialul Iffet (Kanal D) şi emisiunea Te cunosc de undeva (Antena 1):

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.731.000 telespectatori pe minut (9,1 rtg) Antena 1 884.000 (8,4)
Antena 1 1.368.000 (7,2) Pro TV 862.000 (8,2)
Kanal D 938.000 (4,9) Kanal D 558.000 (5,3)
Prima TV 452.000 (2,4) Prima TV 184.000 (1,8)
National TV 405.000 (2,1) National TV 149.000 (1,4)

DUMINICĂ: Cu ochii pe Eroii de sacrificiu

Greii filmelor de acţiune din filmul The Expendables – Eroi de sacrifiu au făcut audienţă duminică seara. Aproape 1,9 milioane de români pe minut s-au uitat la filmul cu Sylvester Stallone, Bruce Willis, Jet Li, Jason Statham, Dolph Lundgren şi Eric Roberts.

Pro TV a fost pe primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Antena 1 avea în program parodia Întâlnire cu spartanii, pe Kanal D rula emisiunea Ochii din umbră, iar Prima TV difuza Schimb de mame.

Audienţele posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul filmului The Expendables – Eroi de sacrificiu:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.890.000 telespectatori pe minut (9,9 rtg) Pro TV 1.024.000 (9,8)
Kanal D 1.598.000 (8,4) Kanal D 610.000 (5,8)
Prima TV 976.000 (5,1) Prima TV 417.000 (4)
Antena 1 604.000 (3,2) Antena 1 372.000 (3,5)
Antena 3 508.000 (2,7) Antena 3 357.000 (3,4)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @colonelul, pentru tine si pentru dobitoci, jeg antena a pregatit multe mizerii si mult jeg. vizionare placuta!
  • marea greseala a antenei a fost sa renunte la lucrul cu producatorii indepedenti. cele mai bune dpdv calitativ productii ale antenei au fost facute de altii. si ma refer la Fetele Marinarului, Narcisa salbatica, In Puii Mei. Pe toate le-a facut un italian parca. ma rog am citit si multe rele despre el dar macar productiile erau de calitate. si nu stiu cum se face dar mai tot timpul erau peste rating-ul concurentei. Poate ca trebuie sa fie un semnal de alarma pentru Camelia V. in loc sa angajeze cofetari si patiseri mai bine cauta case de productie cu care poate colabora.
  • Măi Antena 1, măi Camelia V, măi... Ati facut ce ati facut si ati rupt si formatul ăsta cu Te cunosc de undeva.... Concluzia ar fi ”vai steaua voastră!”, da´ as mai adauga ceva: inchide-l pe amărîtul ala de cofetar odata si nu-i mai lăsa pe angajati sa se chinuie....
  • acest film ironizeaza exact prostiile la care voi va uita-ti, de aceea va deranjeaza,
  • Sloganul celor de Antena 1 spune totul - Mereu aproape!...adica mereu pe-aproape!
  • Emisiunea "Te cunosc de undeva " este un show foarte tare. merita urmărit.
  • Rezultatele dovedesc ca ProTV are un research mai bun. Calitatea programelor nu se discuta, vorbim de televiziuni comerciale al caror rezultat nu este dat de aprecierile noastre ci de parametrii media livrati catre fmcg-uri in principal. Daca filmul x pe televiziunea y a facut ultima data rtg peste 5% pe un target comercial si exista drept de difuzare, mai mult ca sigur va fi redifuzat la un interval rezonabil.
  • aceasta performanta se datoreza prostevistilor care se uita ca niste needucati ce sunt,la orice film dat a tispea oara in relaure de prost teve.
  • de ce "artilerie grea" vb ca aceste filme au mai fost.Poate pentru tine,un fan inrait si indobitocit sunt filme fff tari.
  • Antenele, se stie, incearca de 20 de ani sa devina leadership copiind leadership-ul, adica Pro-ul:))) dar nu reuseste...Daca n-ar fi Negru, A1 n-ar mai fi pe locul 2 ci mult mai in spate
  • Farsele lui Maruta nu sunt facaturi, adica nu sunt aranjate dinainte, nu exista un scenariu ada cum face Acces. Iar discutiile despre maidanezi au fost dezbatute de toate televiziunile

Trimite un comentariu

sus