Skip to main content

DolceSport, audienţă aproape cât Pro TV cu meciul Schalke-Steaua. Digi nu e măsurat, dar categoria Alţii a explodat în timpul meciului

 

FOTBAL:STEAUA BUCURESTI-LEGIA VARSOVIA 0-0,PLAY OFF LIGA CAMPIONILOR (21.08.2013)
Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto

Publicitate

Doar două posturi au transmis partida Schalke – Steaua (0-3): DigiSport (canal al RCS) şi DolceSport (Romtelecom). Ce s-a întâmplat cu audienţele în timpul partidei?

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele:

Dolce Sport, canal cu audienţe măsurate, a avut cu meciul de fotbal o audienţă aproape egală cu a ProTV-ului: aproape 800.000 de români pe minut s-au uitat la Schalke-Steaua pe Dolce. Dintre aceştia, aproape 250.000 erau din oraşe.

DigiSport nu este măsurat, drept pentru care este inclus în categoria Alţii. Aseară, cu meciul Stelei, audienţa pe această categorie a explodat: aproape 2,3 milioane de români în fiecare minut erau trecuţi în dreptul Others (ceea ce înseamnă că urmăreau alte canale decât cele măsurate, printre care şi DigiSport). Cifra este de aproximariv trei ori mai mare decât înregistra categoria în urmă cu o săptămână.

Practic, unul din patru români care se uitau la televizor aseară se uitau la alte posturi decât cele care au date de audienţă (25% cotă de piaţă pe categoria alţii).

Ce au avut celelalte posturi pe intervalul partidei:

  • Antena 1: filmul Capcană pentru părinţi şi Un show păcătos
  • Pro TV: Patru nunţi şi o provocare, Ştiri şi Spartacus
  • Acasă: telenovela Îngeri pierduţi, PoveŞtiri de noapte şi Cancan.ro
  • Prima TV: Cronica cârcotaşilor şi Trăsniţii

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Others (Altii) 2.291.000 12 25.9
Antena 1 871.000 4.6 9.8
Pro TV 854.000 4.5 9.7
Dolce Sport 762.000 4 8.6
Acasa 521.000 2.7 5.9
Prima TV 476.000 2.5 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Others (Altii) 1.665.000 15.9 33
Antena 1 479.000 4.6 9.5
Pro TV 419.000 4 8.3
Antena 3 334.000 3.2 6.6
Acasa 265.000 2.5 5.3
Dolce Sport 237.000 2.3 4.7
Prima TV 236.000 2.3 4.7
Kanal D 199.000 1.9 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mai priveste o data clasamentul si ai sa constati, "cu stupoare" pentru tine, ca Antena 1 a fost pe primul loc, daca scoatem audienta "altii". Iar in audienta "altii" intra mai multe canale tv. Eu unul sunt abonat RCS si nu m-am uitat la meci, chiar daca am 3 tv-uri in casa. In ceea ce priveste problema cu banii pentru digibox-uri ai mare dreptate, nu au mai adus box-uri HD de aproximativ 6 luni, cred si eu ca sunt intr-o gaura financiara mareee RCS-ul.
  • Digisport a fost nr 1 miercuri seara si asta deranjeaza multa lume...si, spre surprinderea ta, poate si a mea cind am remarcat, sunt citeva sute de romani care se aboneaza zilnic la [email protected], cablu si satelit...
  • Trezeste-tetu la realitate,cand vezi cifrele!
    Banuiesc ca esti un antenist frustrate,pentru ca voi NICIODATA,nu ati avut asemenea ratinguri!
  • Hai lasa-ma! Chiar asa? Astia nu au bani de receiver de vreo doi ani si voi crede-ti ca sunt cei mai buni?
    Treziti-va copilasi la realitate.
  • ii clar , vreo 2 milioane de oameni au urmarit meciul la Digi Sport.

Trimite un comentariu

sus