Skip to main content

Ai Steaua, ai rating: cu Bârsana adversar, a bătut la scor Next Star

 

steaua

Publicitate

Nu contează cu cine joacă, Steaua să fie pe teren! Echipa din Ghencea face audienţe, indiferent de adversar. Dovadă stă meciul de aseară, cu Avântul Bârsana (echipă din liga a patra!)

Meciul difuzat de Pro TV a avut o audienţă medie peste Next Star-ul lui Dan Negru (Antena 1), care domina, până acum, serile de joi. Practic, bătălia s-a dat aseară între Pro TV şi Antena 1: audienţa posturilor de pe următoarele locuri a fost de câteva ori mai mică decât a celor două programe din top.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, din timpul meciului de fotbal:

NAŢIONAL. Partida Steaua – Avântul Bârsana, de pe Pro TV, a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 2,2 milioane de români, cu 500.000 mai mulţi decât locul doi, Antena 1, cu Next Star. Locul al treilea, Acasă TV, a avut rezultate mult în urma primilor clasaţi: 662.000 de români la nivel naţional.

URBAN. Şi la oraşe, meciul Stelei a fost pe primul loc: 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban au văzut partida de pe Pro TV. La Negru se uitau puţin peste un milion de orăşeni.

Ca şi la nivel naţional, şi la oraşe este o diferenţă foarte mare între primele două clasate şi restul plutonului. Acasă TV, locul al treilea, a avut o audienţă de până în 300.000 de telespectatori pe minut la oraşe.

COMERCIAL. Din publicul partidei de pe Pro TV, 629.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (11,3 rating comercial). Pe intervalul Steaua – Bârsana, Antena 1 avea, cu Dan Negru şi Next Star, 389.000 de persoane din acest target (7 rating).

Audienţa posturilor TV pe intervalul partidei Steaua – Avantul Bârsana, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rating% Share%
Pro TV 2.177.000 11,4 22,7
Antena 1 1.665.000 8,8 17,4
Acasa 662.000 3,5 6,9
Kanal D 443.000 2,3 4,6
National TV 408.000 2,1 4,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul partidei Steaua – Avantul Bârsana, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rating% Share%
Pro TV 1.204.000 11,5 23,2
Antena 1 1.015.000 9,7 19,5
Acasa 271.000 2,6 5,2
National TV 248.000 2,4 4,8
Antena 3 242.000 2,3 4,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vezi, d'aia nu-I bine sa tragi concluzii pripite, dupa un singur meci.
    Dupa rezultatele de sambata, cand meciul cu Timisoara (o echipa mult mai cunoscuta si cu suporteri numerosi) a avut o audienta la jumatate, se pare ca nu conteaza doar Steaua, ci si televiziunea care da meciul si ce pot vedea romanii pe celelalte canale.
  • Nu-i subestimati pe stelisti;ei stiu ca Chelsy e un fel de barsana 2.Vreau sa anticipez scorul!Desi sunt convins ca nu va fi un meci simplu,din contra va fi unul de lupta.Ca care pe cacare.
  • Steaua e numai unu, de aceea cancanistii de la trustul prost tv au televizat meciul direct pe postul Cacantv, ma mir cum de nu l-au pus pe platforma online ca si asa ne-au inebunit reclama ii se face...
  • Sunt curios care a fost situatia cu primul episod din The Walking Dead. Audiente? :)

Trimite un comentariu

sus