Skip to main content

Suleyman a recucerit seara de luni pe două fronturi: naţional şi urban. Nu şi pe publicul comercial

 

Suleyman_Magnificul_libertatea

Publicitate

Serialul Suleyman Magnificul a revenit lunea, de aseară, iar audienţele au plasat Kanal D pe prima poziţie în clasament, la nivel naţional şi la oraşe. Pe publicul comercial, Suleyman a fost după Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Suleyman a fost urmărit de 1,6 milioane de români pe minut. Kanal D a avut un avans de aproape 300.000 de persoane în faţa locului doi, ocupat de Pro TV.

URBAN. Suleyman a depăşit un milion de orăşeni în fiecare minut la difuzarea de luni seară. Pe locul următor a fost Pro TV, cu 730.000 de telespectatori din mediul urban.

COMERCIAL. Dacă la oraşe şi la nivel a fost pe prima poziţie, Suleyman nu a reuşit să „cucerească” şi targetul comercial. La serialul de pe Kanal D s-au uitat, în fiecare minut, 359.000 de persoane între 18 şi 49 de ani (6,4 rating pe targetul comercial).

Suleyman a fost pe locul doi, după Pro TV, care avea, în fiecare minut, 429.000 de telespectatori din zona comercială (7,7 rating).

Audienţa posturilor TV luni, 16 septembrie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Kanal D 1.620.000 8.5 17.3
Pro TV 1.343.000 7.1 14.3
Acasa 600.000 3.2 6.4
Antena 1 526.000 2.8 5.6
Prima TV 511.000 2.7 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 septembrie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share
Kanal D 1.016.000 9.7 19.9
Pro TV 729.000 6.9 14.3
Antena 1 313.000 3.0 6.1
Antena 3 302.000 2.9 5.9
Acasa 250.000 2.4 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ expertul: așa este, am corectat. Mulțumesc. Se vedea, oricum diferența, din cifrele în mii de telespectatori.
  • @paginademedia, ratingul pentru targetul comercial este trecut gresit! cred ca protv a obtinut 7,7 rating si kanal d 6,4 rating.
  • Antena 1 a avut rating 2,8 ???? Kanal D a fost de aproape 4 ori mai mare???? Wow !

Trimite un comentariu

sus