Skip to main content

31 Octombrie. ANALIZĂ FORBES: Nouă luni de publicitate care a întrerupt filmele

 

televizorCÂTĂ AUDIENŢĂ AU LIVRAT POSTURILE DE FILME. Volumul de audienţă livrată de cele nouă televiziuni de filme din România pentru campaniile de publicitate comandate în primele nouă ale acestui an a crescut cu 11,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. AXN, Film Café şi Acasă Gold au înregistrat creşteri ale publicităţii, în timp ce Pro Cinema, Diva Universal şi TCM au suferit pierderi, scrie Forbes.ro.

Nişa televiziunilor de filme a furnizat clienţilor publicitari 85.267 puncte de audienţă (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).


Canalul AXN a livrat cel mai mare volum de audienţă de pe această nişă: 23.072 GRP’30 pe targetul comercial, cu 35,8% mai mare decât cel de anul trecut. Cel mai mare consumator de publicitate pe AXN a fost Unilever, cu 1.213 puncte de audienţă (target comercial).
Pro Cinema, cel de-al doilea jucător pe această nişă, a înregistrat o scădere a volumului de audienţă de 6,6%, furnizând un buget de audienţă de 21.013 GRP’30 pe targetul comercial. Clienţii publicitari importanţi au fost: Vodafone (930 GRP’30), Unilever (881), Sandoz (808), Romtelecom (772) şi Kraft Foods (704).
Televiziunea de filme Diva Universal, ce vizează în special publicul feminin, a avut un volum de 15.496 GRP’30, cu 10,9% mai redus decât cel de anul trecut.
Nouă luni de publicitate care a întrerupt filmele


FORBES A RUPT CONTRACTUL CU ZIRKON. Compania BP Publishing Media, care editează revistele Forbes România, UP by Forbes şi Pap Tot, a reziliat contractul cu firma de abonamente Zirkon Media, scrie Forbes.ro.
Potrivit revistei Forbes, Zirkon Media “se face vinovată de încalcarea gravă şi repetată a clauzelor contractuale”.
Oficialii Forbes îşi informează abonaţii că BP Publishing Media va gestiona în viitor întreaga activitate de abonare pentru titlurile Forbes România, UP by Forbes şi Pap Tot.
BP Publishing Media a reziliat contractul cu firma de abonamente Zirkon Media


GHIDUL TV DIN EVZ SE MUTĂ JOIA. Ghidul TV din Evenimentul zilei îşi schimbă ziua de apariţie: de sâmbătă se mută joi, potrivit unui anunţ făcut de ziar. Schimbarea a fost făcută “la cererea cititorilor ce au semnalat la redacţie că Poşta română nu le aduce abonamentele în zilele de weekend”, scrie EVZ.ro.
Astfel, începând de săptămâna viitoare, paginile destinate Ghidului TV,care până acum se găseau în ziarului de sâmbătă se vor muta în cuprinsul ziarului de joi.
Ghidul TV din EVZ îşi schimbă ziua de apariţie: de sâmbătă se mută joi!


THINKDIGITAL A LANSAT O NOUĂ COMPANIE. Grupul ThinkDigital - TDG, grup care deţine în România ThinkDigital şi ForestView, a anunţat ieri lansarea TailWind EMEA, o nouă companie specializată în vânzarea şi achiziţia programatică a spaţiilor publicitare online, potrivit thinkdigital.ro. În plus, TDG a semnat un parteneriat cu AppNexus, care a ales TailWind ca partener în regiune.
Grupul ThinkDigital - TDG este un jucător important în piaţa de marketing digital din CEE si Sud-Estul Europei.
TDG – grup care detine in Romania ThinkDigital si ForestView – lanseaza compania TailWind EMEA si anunta parteneriatul cu AppNexus in peste 30 de tari


MASTERCLASS MARIANA NICOLESCO PE TVR 2. Tradiţionalele cursuri de măiestrie artistică oferite de soprana Mariana Nicolesco între o ediţie şi alta a Festivalului şi Concursului Internaţional de Canto "Hariclea Darclée" fac obiectul a patru emisiuni care vor fi difuzate în zilele de sâmbătă ale lunii noiembrie, de la ora 17.00, la TVR 2, scrie Mediafax.
Potrivit unui comunicat, primele două emisiuni sunt dedicate Bicentenarului naşterii lui Giuseppe Verdi şi Richard Wagner.
Masterclass Mariana Nicolesco, în zilele de sâmbătă ale lunii noiembrie, la TVR 2


FACEBOOK, ÎN CONTINUĂ ASCENSIUNE ÎN ROMÂNIA. Reţeaua socială Facebook a atras în doar patru luni circa 600.000 de noi conturi, scrie Wall-Street.ro, care citează datele oferite de Facebrands.ro.

Astfel, Facebook are în prezent 6,6 milioane de utilizatori în România, în creştere de la 6 milioane în iunie. Creşterea procentuală este de 10%.
Procentajul utilizatorilor în funcţie de oraşe s-a menţinut faţă de luna iunie, 22% dintre uşeri fiind din Bucureşti, Iaşi-ul scăzând ca pondere de la 4,3% la 3,8%.
În România sunt 8,9 milioane de internauţi.
România socială: 600.000 de noi utilizatori Facebook în patru luni

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus