Skip to main content

Cine a câştigat lupta Arnold – X Factor? Arnold, primul pe naţional, X-Factor pe urban.

 

Screen Shot 2013-10-03 at 15.36.39

Publicitate

Luptă strânsă duminică seara. La bătaie cu X-Factor, Pro TV a pus filmul Ultima redută, cu Arnold Schwarzenegger. Cine a câştigat?

X-Factor a fost pe primul loc la nivelul urban. La nivel naţional şi pe segmentul comercial, filmul cu Arnold s-a impus în lupta pentru rating.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Arnold a fost peste X-Factor. Filmul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape două milioane de români în fiecare minut, cu peste 300.000 mai mulţi decât X-Factor.

URBAN. La oraşe, primul loc al fost al emisiunii de pe Antena 1. Diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost de aproape 40.000 de telespectatori pe minut în favoarea X-Factor.

COMERCIAL. Filmul cu Arnold a avut ceva mai mulţi telespectatori tineri decât X-Factor, dar avansul faţă de Antenă pe acest segment nu a fost mare. Pe Pro TV s-au uitat, în fiecare minut, 665.000 de persoane între 18 şi 49 de ani (11,9 rating comercial).

În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 639.000 de telespectatori din acest segment (11,5 rating).

Audienţele posturilor TV pe intervalul de intersecţie X Factora filmului Arnold, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 1.961.000 10,3 18
Antena 1 1.614.000 8,5 14,9
Kanal D 1.581.000 8,3 14,6
Prima TV 835.000 4,4 7,7
Antena 3 415.000 2,2 3,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţele posturilor TV pe intervalul de intersecţie X Factora filmului Arnold, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 1.079.000 10,3 18,4
Pro TV 1.040.000 9,9 17,7
Kanal D 584.000 5,6 9,9
Prima TV 315.000 3 5,4
Antena 3 253.000 2,4 4,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • 0 FACTOR e penibil. Nu m-am uitat la TV dar sigur afost bun FILMUL PRO.
  • bravo Expertu F.C ce bine le stii.Esti cel mai citit.Bravo,bai.(esti penibil)
  • @elena, Ce performanta face x factor sezonul 3, cand este depasit editie de editie de filmul PRO pe commercial si national? X factor sezonul 2 a reusit sa depaseasca protv cu primele 6 editii, ceea ce nu se va mai repeta si cu x factor sezonul 3.
  • Ce frustrate sunt slugile anteniste! X factor sezonul 3 a fost depasit editie de editie de filmul pro, pe targeturile commercial si national.
  • Vocea romaniei este mult mai buna ca jeg factor! a doua editie vocea romaniei a obtinut 14,7 rating cu 31,1% share, intimp ce a doua editie x factor, a obtinut 11 rating.
  • Duduia Elena,
    Petrisor -ca orice ziarist normal- nu decide continutul unui articol dupa " ce este importan pentru el".
    Mi se pare normal sa publici datele de audienta exact in aceasta ordine: National, urban, commercial, pentru ca fiecare sa traga concluziile de rigoare.
    In cazul in care 2 emisiuni au durata diferita, se compara pe intervalul celei mai scurte dintre ele. este o chestie de bun simt.
    Deduc din postarea ta ca tu esti o mare admiratoarea a intactului, pentru ca numai acolo articolele se fac dupa"interesul" asa zisul ziarist si nu dupa cum o impune etica si morala profesiei.
    Fie vorba intre noi, nu inteleg de ce te deranjeaza atat de mult articolul, fata de saptamana trecuta chixu' sta mai bine comparativ cu Pro .
  • Filmul a fost cenzurat pe partea de violenta ca sa poata fi incadrat la PG 12. Nu este normal, dar daca ai acordul producatorului nu este ilegal.
  • @Petrisor. Ar trebui sa te decizi Petrisor ce e important pentru tine. Daca all urban e cel care te intereseaza de ce nu evidentiezi acest lucru. Postul tau este unprofessional si tendentios. Interpretezi cifrele dupa cum bate vantul. Ma dezamagesti. Credeam ca esti un om corect. De ce nu postezi si audienta x factor pe tot intervalul show-ului? Te deprima ca face perfomanta in conditiile unei supercompetitii? O
  • ce a facut protv cu filmul este o rusine ! a taiat din el masiv pt a incapea in intervalul orar programat si pt a cuprinde cat mai multa reclama. o mizerie si lacomie cat cuprinde ! au acest prost si oribil obicei, au mai facut-o cu "omul invizibil." ma gandesc sincer sa fac o plangere la CNA, aseara am fost revoltat de cum se sarea de la o scena la alta fara nici o noima.
  • "prosteve pe comercial a ucis antena:15% pentru prosteve si 7% pentru antena,aste sunt datele oficiale si reale "
  • Era de asteptat ca Protv sa se impuna si in aceasta duminica...chiar daca noul film al lui Arnold nu a fost cine stie ce minune. Totusi, este surprinzator ca TVR1, cu filmul Discursul regelui - productie 2010 - cu 4 premii Oscar si alte multe distrinctii prestigioase, nu a intrat in top 5...nici macar pe Urban...asta ptr ca nu reuseste sa isi promoveze cum trebuie putinele filme bune pe care le difuzeaza. Dar de saptamina viitoare se schimba foaia; revine Andreea Marin care va rupe din publicul concurentei...si se va vedea cel mai mult la Antena 1.
  • @ ghitza

    Datele tale sunt pentru tot intervalul X-Factor. Pe intervalul de intersecție, datele de audiență sunt cele din articol.
  • Petrisor, este exact invers pe comercial:
    Antena a avut 11.9rtg/23.6shr iar Pro a avut 11.5rtg/22.9shr.
    Asta pe intersectia Xfactor vs Arnold.
    Pe tot intervalul XFactor, Antena a avut 12 iar Protv 11 rtg

Trimite un comentariu

sus