Skip to main content

După ce au început protestele, a plouat cu reclame la Roşia Montană. Mitingurile, reflectate cu întârziere de unele posturi

 

rosia-montana

Publicitate

Spoturile ce promovează mineritul la Roşia Montană au fost difuzate de zeci de ori pe televiziunile româneşti de când au început protestele, la 1 septembrie. Acestea au ajuns pe 13 posturi TV româneşti, potrivit unei monitorizări CNA.

Consiliul dezbate astăzi modul în care au fost reflectate protestele anti-Roşia Montană pe TV, dar şi spoturile difuzate pe această temă.

În plus, monitorizarea mai arată şi momentul când televiziunile au început să transmită de la protestele anti-RMGC.

Dacă Realitatea TV, B1 TV, TVR, Digi 24 şi Pro TV au transmis informaţii încă din prima zi de proteste, nu acelaşi lucru se poate spune despre celelalte posturi vizate. Antena 3 a început să transmită din a doua zi de proteste, Prima TV din ziua a treia, România TV din 8 septembrie, iar Antena 1 şi Kanal D din 9 septembrie (la o săptămână după!).

Publicitate şi Sponsorizări

  • Antena 3 - 88 de difuzări
  • B1 TV - 135 de difuzări
  • Realitatea TV - 15
  • România TV - 111
  • TVR 1 - 67
  • TVR 2 - 63
  • Acasă TV - 25
  • Antena 1 - 45
  • Kanal D - 32
  • Prima TV - 36
  • Pro TV - 13
  • Etno TV - 45
  • Taraf TV - 47

EMISIUNI SPONSORIZATE. În plus, B1 TV şi România TV au avut şi emisiuni sponsorizate de Roşia Montană Gold Corporation. În cazul B1 TV au fost trei emisiuni: Capital TV, Business B1 şi Preţul aurului.

La România TV, au fost patru emisiuni: Excelenţa românească, România devreme, Economica şi Ştiaţi că?

Sursa: Monitorizare CNA

Când au început televiziunile să transmită despre proteste:

  • Antena 1 - începând cu 9 septembrie, postul a difuzat ştiri, reporatje, transmisiuni cu acţiuni colective din Bucureşti, Roşia Montană, Alba.
  • Pro TV - din 1 septembrie, ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti, Sibiu, Cluj, Bistriţa, Roşia Montanţă.
  • TVR 1 - 1 septembrie, ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti, Cluj, Alba, Bistriţa, Roşia Montană, Timişoara, Iaşi, Oradea, Londra, Paris.
  • Kanal D - 9 septembrie - ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti, Cluj şi Roşia Montană.
  • Prima TV - 3 septembrie - ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti şi Roşia Montană.
  • Realitatea TV - 1 septembrie - ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Roşia Montană.
  • România TV - 8 septembrie - ştiri, reportaje, transmisiuni din Roşia Montană, Arad, Bucureşti.
  • B1 TV - 1 septembrie - ştiri, reportaje, transmisiuni dinBucureşti, Cluj, Sibiu, Roşia Montană.
  • Antena 3 - 2 septembrie - ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti şi Roşia Montană.
  • Digi 24 - 1 septembrie- ştiri, reportaje, transmisiuni din Bucureşti, Cluj, Braşov, Sibiu, Paris, Roşia Montană, Timişoara, Iaşi.

Sursa: Monitorizare CNA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu ne mai prostiti cu gold corporation ca stim adevarul.O sa platiti poporului cat de curand .Ne-am saturat de voi toti.Poporul isi cere tara inapoi.Sunteti josnici tradatori de neam si tara.Forta poporului reanvie.
  • poate daca ar fi avut un lider si o revendicare clara, televiziunile s-ar fi batut pe cine transmite mai mult si mai rapid protestele. Dar de exemplu la RomaniaTV, Claudiu Craciun pretindea ca nu aude intrebarile adresate din platou si recita poezia invatata de acasa. Asta nu e dialog, nu merge la televiziuni!
  • PRO TV, Realitatea TV, B1, Digi 24 si TVR mai au jurnalisti!
    Ce surpriza, o monitorizare CNA care ne arata cat de impartiale sunt televiziunile ! Pe de alta parte, monitorizarea CNA ne indica scopul ... Nu-i asa ca , solicitarile CNA de banda martor cu stirile difuzate pe subiectul Rosia Montana de la toate televiziunile din tara au avut doar o tinta, monitorizarea , nimic altceva??? Desigur, nu a fost o miscare de intimidare .Bine lucrat ! Ce ne facem insa cu posturile care " se trezesc" dupa 8, 9 zile de la evenimente Antena 1, Romania TV, Kanal D, Prima TV ? Daca ne luam dupa audiente, se pare vrem sa fim mintiti si.... manipulati. Asa o fi?

Trimite un comentariu

sus