Skip to main content

Liviu Vârciu promovează tocmai.ro în două tabloide: în Click cu P, în Libertatea fără P

 

captura tocmai (2)
Libertatea (foto dreapta sus) nu a mai marcat cu Publicitate ştirea cu Liviu Vârciu

Publicitate

DERAPAJ. Un material publicitar este încadrat diferit de tabloidele Click! şi Libertatea. Este vorba despre campania tocmai.ro, lansată de curând şi pe TV, care a avut un proiect special şi pentru cele două tabloide. 

Este vorba despre Liviu Vârciu care avea nevoie cât mai repede de un apartament pentru a-şi muta părinţii. „Văru`”, de la tocmai.ro, i-a sărit în ajutor şi i-a găsit apartament în 48 de ore, iar toată povestea a devenit un articol publicitar în Click! şi Libertatea, ambele cu trimiteri pe prima pagină.

Însă numai unul dintre ele a marcat articolul ca şi publicitate, ziarul Click!Libertatea (cotidian editat de Ringier) nu a marcat cu publicitate nici articolul din interior, nici trimiterea de pe prima pagină.  

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha! Vineri am scris două articole pentru blog, pe care le-am publicat doar azi, luni, exact pe tema asta. Iaca:
    http://dorusupeala.ro/tocmai-ro-are-si-idei-bune/
    http://dorusupeala.ro/tocmai-ro-am-aflat-ca-mercador-e-mai-convingator/

Trimite un comentariu

sus