Skip to main content

Puteţi comanda de acum viitorul volum Primul an de publicitate, al lui Petre Barbu! Ce va conţine cartea

 

Publicitate

PARTENERIAT. Poveşti din vremea când nimeni nu ştia să facă publicitate în România, spuse de cei care au înfiinţat primele agenţii. Umane, dramatice, comice, surprinzătoare.

În ultima lună, Paginademedia.ro a publicat, în exclusivitate, fragmente din proiectul editorial Primul an de publicitate, aflat în pregătire. Volumul de interviuri este scris de Petre Barbu, jurnalist cu 19 ani de experienţă în presa de business despre publicitate şi mass-media.

Pentru publicare, autorul a ales o metodă încă nouă pe piaţa românească: crowdfundingul. Ceea ce înseamnă că acest proiect editorial va apărea prin voinţa şi cu ajutorul celor care vor cumpăra cartea în avans.

Banii obţinuţi din pre-vânzarea cărţii vor acoperi costurile tipografice, costurile de distribuţie şi de promovare. Campania de pre-vânzare a cărţii se desfăşoară pe platforma de crowdfunding We Are Here.

Avantajele celor care vor folosi aceasă campanie sunt multiple. Ei vor primi un exemplar din Primul An de Publicitate”cu autograful autorului. Sau un volum de colecţie, cu autografele TUTUROR celor intervievaţi.

Despre volumul Primul An de Publicitate:

Petre Barbu:

„Este o carte de interviuri. Dacă vă place publicitatea, atunci această carte sigur o să vă intereseze. Dacă urâţi publicitatea, atunci o veţi citi cu sufletul la gură. Vă asigur!”

Jurnalistul a stat de vorbă cu pionierii publicităţii postdecembriste, de la fostul inginer Bogdan Enoiu (acum la McCann), la Radu Florescu (cu experienţă pe Wall-Street înainte de publicitate) şi Mihail Vârtosu (fost şef al UASCR – uniunea studenţilor comunişti, în anii 70 şi funcţionar în MAE în anii 90), încercând să răspundă unor întrebări şi curiozităţi despre acea epocă de piatră a publicităţii româneşti.

Din cuprinsul volumului:

  • Radu Florescu (Centrade Saatchi&Saatchi): „În 1990, eram conştient că încep o aventură în România
  • Adrian Drăghici (Rom-KU): „Munceam de dimineaţa până noaptea târziu, ca să vedem că iese ceva
  • Bogdan Enoiu (McCann-Erickson): „De 20 de ani lucrez cu Coca-Cola! Statuie să-mi facă McCann!
  • Dragoş Grigoriu (Tempo Advertising): „Întotdeauna am fost tare în a sesiza oportunităţile
  • Gabriel Faflei (Monopoly): „M-am întors pentru a pune culoare în România
  • Ioana Iordache (Leo Burnett&Target): „Am ţopăit de bucurie la propriu când am semnat primul contract
  • Mihail Vârtosu (Grey): „Sunt ca un foarfece. Una din lame mi-a dat-o Grey, cealaltă mi-a dat-o Procter&Gamble
  • Ştefan Iordache (Leo Burnett&Target): „Am trăit copilăria nebună a capitalismului românesc

De ce crowdfunding

Deşi crowdfundingul este o metodă de finanţare relativ nouă în România, la nivel mondial aceasta este folosită pentru lansarea unui număr impresionant de proiecte artistice, editoriale, creative.

Sistemul e simplu: publicul proiectului propus cumpără în avans respectivul produs, primind în schimb recompense din partea iniţiatorului proiectului.

Avantajele sunt de ambele părţi: autorul proiectului îşi păstrează în totalitate drepturile intelectuale asupra proiectului său, iar cei care îl ajută la lansarea produsului primesc ediţii limitate, experienţe inedite în cadrul evenimentelor sau întâlniri cu autorul sau echipa proiectului.

NU UITAŢI! Campania de pre-vânzare a cărţii Primul an de publicitate, semnată de Petre Barbu, se desfăşoară pe platforma de crowdfunding We Are Here.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Submarinul Galben aveti?
    Ar fi mult mai frumos daca s-ar simti o firma de PR care sa organizeze o lansare ca la carte de carte. Sau o lansare de carte ca la carte. Ar fi frumos sa avem un evemiment pentru acest eveniment. Este cazul in acest caz.

Trimite un comentariu

sus