Skip to main content

SÂMBĂTĂ. Vocea României a condus în audienţe. Naţional TV şi-a adjudecat locul al treilea pe publicul naţional şi comercial

 
vocea romaniei
vocea romaniei

vocea romaniei

Publicitate

Vocea României a fost urmărită de peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Surpriza de sâmbătă a fost Naţional TV care a ajuns pe locul trei, pe publicul naţional şi cel comercial, depăşind Kanal D.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor de sâmbătă, pe intervalul show-ului muzical de la Pro TV.

NAŢIONAL. Vocea României a fost urmărită pe Pro TV de 2,3 milioane de persoane din întreaga ţară, în timp ce al doilea clasat, Antena 1 a avut puţin peste un milion de telespectatori pe minut. Naţional TV s-a plasat pe locul al treilea, cu o medie de 800.000 de telespectatori, la o distanţă confortabil de Kanal D. Televiziunea fraţilor Micula a avut programat un reality show, Iubire interzisă.

URBAN. Show-ul a ţinut în faţa televizoarelor 1,4 milioane de persoane de la oraşe în fiecare minut de emisie. Al doilea loc a fost al Antenei 1, care a difuzat Întâlnire explozivă, un film de acţiune cu Rom Cruise şi Cameron Diaz, urmărit de 509.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a avut 853.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani, iar postul Antena 1 a înregistrat o medie de 312.000 de privitori. Şi pe publicul comercial Naţional TV a fost pe locul al treilea, cu o medie de 131.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 23 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL

Post Nr persoane RTG% Share
Pro TV 2.334.000 12,3 24,3
Antena 1 1.018.000 5,3 10,6
National TV 800.000 4,2 8,3
Kanal D 639.000 3,4 6,7
TVR 1 371.000 1,9 3,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 23 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel URBAN

Post Nr persoane RTG (%) Share
Pro TV 1.408.000 13,4 27,2
Antena 1 509.000 4,9 9,8
Kanal D 313.000 3,0 6,0
National TV 290.000 2,8 5,6
Antena 3 230.000 2,2 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Antenistii sunt tare penibili! Cei de la kix factor Romania au copiat regulile de la editiile live Vocea Romaniei.

Trimite un comentariu

sus