Skip to main content

BURTIERA LA MINUT. Conferinţa lui Antonescu, pe trei posturi de ştiri. Antena 3 şi România TV, neinteresate

 

antonescu

Publicitate

Discursul lui Crin Antonescu, de la ora 20.00, s-a văzut doar pe anumite posturi de ştiri: Digi 24, Realitatea TV şi B1 TV. Antena 3 şi România TV au avut alte subiecte de dezbătut. Antena 3 îl avea invitat pe Victor Ponta.

Postul Antena 3 îl avea invitat pe Victor Ponta la emisiunea Punctul de întâlnire. În timp ce Ponta şi Radu Tudor vorbeau despre criza din USL, pe unul dintre ecranele de pe fundal rulau imagini de la conferinţa lui Antonescu.

Pentru România TV, conferinţa lui Antonescu nu a existat. Postul de televiziune deţinut de Sebastian Ghiţă a difuzat o emisiune despre „cum s-au furat banii românilor”, urmat de informaţii despre vreme.

Paginademedia.ro prezină în continuare cum s-a văzut pe TV conferinţa de presă a lui Crin Antonescu despre soarta USL:

Digi 24 - AntonescuB1 - Antonescurealitatea - Antonescu

antena 3 - Antonescu

romania tv - Antonescu

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ar fi fost interesant sa dati audientele din acele momente si pe toata seara!
  • Oricum nu asculta nimeni ce zice. Stim ca el a dezbinat alianta cu aroganta si prostia lui.
  • Romania TV nu se poate numi televiziune. Pe acolo toti puscariasii se perinda.
  • De ceva vreme se vede clar cine cu cine este: Antena 3 si Romania TV merge cu Ponta, Realitatea TV cu Antonescu iar B 1 TV cu Traian Basescu. Digi 24 inca nu s-a pozitionat, cel putin deocamdata...
  • Prostiile pe care le debiteaza Antonescu nu cred ca prezinta interes pentru opinia publica.
  • O fi aflat Romania TV cine a furat banii romanilor??? Sa-l intrebe pe Ghita despre tunurile date prin contractele grase ... tocmai din banii romanilor!!!!
  • Digi 24 a fost ca de obicei un post de stiri dar si Realitatea tv. Bravo!

Trimite un comentariu

sus