Skip to main content

Cât au vândut ziarele în 2013. Click!, 125.000, Libertatea, 78.000

 

Surs foto: Financiarul
Surs foto: Financiarul

Publicitate

În ultimul trimestru al anului trecut toate publicaţiile au înregistrat scăderi faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012. Cu toate acestea, tabloidele rămân la putere. Ziarul Click! este în continuare în topul publicaţiilor, fiind singurul cu vânzări de peste 100.000 de exemplare, potrivit celor mai recente date publicate de Biroul Român de Audit Transmedia.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cât au vândut principalele ziare în perioada octombrie - decembrie 2013.

Click! rămâne cel mai vândut ziar, cu o medie de 125.500 de exemplare pe apariţie, fiind urmat de Libertatea, care a ajuns la 78.400 de exemplare.

La capitolul ziare de calitate, Evenimentul este cel mai vândut, cu o medie de 13.600 de exemplare pe apariţie şi este urmat de Jurnalul Naţional cu o medie de 10.400 de exemplare. Publicaţia a avut o scădere abruptă faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012, când avea 18.300 de copii vândute.

De precizat că ziarul Adevărul nu are datele publicate.

La capitolul sport, Gazeta a avut în ultimul trimestru al lui 2013 o medie de 28.100 de exemplare vândute pe apariţie. În clasament apare şi defunctul Pro Sport care a avut o medie de doar 7.700 de exemplare. ProSport a apărut în octombire, noiembrie şi doar cinci zile din luna decembrie.

Vânzările principalelor publicaţii în perioada octombrie - decembrie 2013, 2012, 2011, 2010

Nume Publicatie Total vanzari oct - dec 2013 Total vanzari oct - dec 2012 Total vanzari oct - dec 2011 Total vanzari oct - dec 2010
Click! 125.477 137.708 154.593 208.884
Libertatea 78.427 90.801 96.969 126.903
Gazeta Sporturilor 28.137 31.506 33.314 39.930
Evenimentul zilei 13.609 14.427 15.058 18.197
Jurnalul National 10.428 18.279 24.200 48.117
Ziarul Financiar 8.620 8.323 10.816 12.154
Pro Sport 7.692 16.765 25.354 31.423
Curierul National 3.015 3.050 3.157 3.137
Romania libera N/A 25.241 37.118 40.909
Adevarul N/A 14.360 26.332 75.340

Sursa: Biroul Român de Audit Transmedia

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus