Skip to main content

Revista Unica, redesign şi poziţionare către segmentul upmarket premium

 

Coperta UNICA relansare 2014

Publicitate

Revista Unica apare, din luna aprilie, cu un nou design şi cu rubrici noi, care marchează nu numai o schimbare "de faţă" a lunarului pentru femei.

Prin aceastră relansare, publicaţia pentru femei editată de Ringier România urmăreşte o repoziţionare către un target din segmentul upmarket premium.

Raluca Hagiu, redactor şef Unica, pentru Paginademedia.ro:

"Este un pas important către segmentul upmarket premium, unde cifrele arată că Unica poate deveni un jucător de succes, fără a trăda însă cititoarele care urmăresc deja revista.

Odată cu îmbunătăţirea aspectului grafic şi creşterea numărului de pagini, am optat pentru o hârtie superioară din punct de vedere calitativ, cu un gramaj mai mare şi un grad de alb mai bun."

Revista "este mai sofisticată, are un layout îmbunătăţit, mai elegant, în linie cu noile tendinţe în design", spune Raluca Hagiu.

"Refreshmentul de primăvară aduce mai multe pagini de fashion, beauty şi lifestyle şi rubrici noi, care promovează produse din categoria "affordable luxury". Editoriale de modă şi frumuseţe la standarde internaţionale, branduri de lux la care ne permitem să visăm, femei de carieră rafinate, al căror stil de viaţă ne inspiră", a adăugat redactorul şef al revistei.

Potrivit datelor BRAT, în perioada octombrie-decembrie 2013 lunarul Unica vindea, în medie pe apariţie, un număr de 10.200 de exemplare. Publicaţia are, la fiecare număr, 140.000 de cititori, potrivit Studiului Naţional de Audienţă.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daca de marketing se ocupa tot Miha Stanculescu, e cam aiurea. E clar ca nu mai tine mult.

Trimite un comentariu

sus