Skip to main content

România – Argentina, fabrică de bani. Câţi euro a câştigat Pro TV din publicitate

 
FOTBAL - AMICAL - ROMANIA - ARGENTINA
FOTBAL - AMICAL - ROMANIA - ARGENTINA

FOTBAL - AMICAL - ROMANIA - ARGENTINA
Foto: Andreea Alexandru, Mediafax Foto

Publicitate

Audienţa ridicată a partidei de fotbal România – Argentina se traduce prin încasări de publicitate consistente pentru Pro TV.

Paginademedia.ro a estimat publicitatea de aseară în funcţie de audienţa reclamelor difuzate.

REZULTATUL: Spoturile difuzate de Pro TV pe durata partidei de fotbal au avut o valoare estimată de Paginademedia.ro la aproximativ 160.000-170.000 de euro.

Calculul a fost făcut în funcţie de numărul de puncte de audienţă (GRP-uri), ridicat datorită ratingului partidei. De exemplu, McDonald’s a difuzat un solospot (reclamă inserată în timpul meciului) într-un minut în care audienţa partidei se ridica la 5,2 milioane de români, dintre care 2,8 milioane din oraşe.

Meciul România – Argentina a fost urmărit, în medie, de 4,6 milioane de români pe minut, dintre care 2,5 milioane din oraşe.

Audienţele meciului de aseară, aici.

Ursus, cel mai vizibil client al meciului

Clientul cu cele mai multe puncte de audienţă adunate a fost Ursus Breweries (singurul cu peste 100 de puncte de audienţă - GRP), urmat de Cosmote şi Unicredit.

Pe lista celor aproape 30 de clienţi se mai regăsesc Romaqua, Procter&Gamble, Domo, Mercador şi Vodafone.

Principalii 10 clienţi de publicitate ai partidei România – Argentina, după numărul de puncte de audienţă pe targetul staţiei (18-49):

1. Ursus Breweries

2. Cosmote

3. Unicredit Ţiriac

4. Romaqua Group

5. Procter & Gamble

6. SibMedia Interactive

7. Domo

8. Mercador

9. Vodafone

10. Star Foods

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • este foarte important sa stim si cat a costat drepturile de transmisie a partidei?

Trimite un comentariu

sus