Skip to main content

23 aprilie. Publicitatea la televiziunile documentare a crescut cu 8,2%. Rebranding Viasat şi TV 1000

 
23 aprilie. Publicitatea la televiziunile documentare a crescut cu 8,2%. Rebranding Viasat şi TV 1000

Screen Shot 2014-04-23 at 1.02.37 AM

Publicitate

PUBLICITATE. În primel trei luni ale acestui an, volumul de publicitate atras de cele şase televiziuni de documentare, cuprinse în studiul de audienţă, s-a ridicat la 11.400 puncte de audienţă, în creştere cu 8,2% faţă de 2013, scrie Forbes.ro. History Channel a livrat cel mai mare buget de audienţă clienţilor publicitari, pe nişa televiziunilor documentare, cu 3.699 puncte de audienţă pe targetul comercial. Volumul furnizat de History Channel în primul trimestru al acestui an a fost cu 224,3% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
National Geographic Channel a livrat 3.154 GRP’30 pe targetul comercial, cu 12,5% mai puţin decât în primul trimestru al anului 2013.
Discovery Channel a înregistrat o creştere de audienţă de 9,5%, atingând în primul trimestru al acestui an un volum de 2.910 GRP’30 pe targetul comercial.
Publicitatea la televiziunile documentare a crescut cu 8,2%


AMENINŢARE. Din ce în ce mai mulţi oameni achiziţionează televizoare inteligente, conectate permanent la Internet. Eugene Kaspersky, cofondatorul unei cunoscute companii de programe antivirus, spune că "e doar o chestiune de timp" până la primul atac din partea hackerilor, scrie Mediafax.
Experţii avertizează însă, că prin conexiunea permanentă la Internet, utilizatorii permit şi accesul unor musafiri nedoriţi: viruşii informatici. Descărcarea filmelor direct pe televizor şi urmărirea serialelor online devin practici tot mai populare, aşa că "e doar o chestiune de timp" până la primul atac, spune Kaspersky.
Televizoarele, următoarea ţintă? Experţii spun că hackerii pot infecta milioane de dispozitive


REPORTAJE. RFI România difuzează începând de marţi, 22 aprilie, o serie de reportaje dedicate Republicii Moldova. De la sfârşitul lunii aprilie, cetăţenii ţării vecine vor putea circula fără viză în Uniunea Europeană. Cum se trăieşte în ţara vecină, care sunt aspiraţiile celor de acolo, cum este resimţită tensiunea din Ucraina? Sunt câteva dintre temele reportajelor care se vor auzi pe undele RFI România, scrie HotNews.ro.
Aceste reportaje vor fi difuzate de mai multe ori pe zi şi vor putea fi regăsite şi pe site-ul RFI România.
"Fără vize", o serie de reportaje RFI România despre Republica Moldova


REBRANDING. Televiziunile din portofoliul companiei internaţionale Modern Times Group (MTG) - între care Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature şi TV 1000, care emit şi în România - vor avea din 29 aprilie o nouă imagine, scrie Mediafax.
Astfel, toate televiziunile de documentare (Viasat) şi cele de filme (TV 1000) ale MTG vor avea un nou look, care va fi vizibil la nivel internaţional. Potrivit companiei, toate televiziunile MTG vor primi în cadrul acestui proces de rebranding noi logouri, noi imagini on-air şi noi identităţi off-air.
Televiziunile TV 1000 şi Viasat History vor avea, din 29 aprilie, un nou look

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cu alte cuvinte s-au prins ca romanii nu sunt toti ahtiati dupa curve si proxeneti, hoti si pedofili! :) mare lucru! s-au prins, in cele din urma, ca romanul se uita SI la documentare nu doar la bianca dragusanu si botezatu! URAAA!!!!!!!! sper sa creasca publicitatea la toate canalele cu documentare, sunt si acolo documentare despre curve si hoti, doar ca acolo asa li se spune: curve si hoti, nu vedete! :)

Trimite un comentariu

sus