Skip to main content

MasterChef, aproape două milioane de telespectatori audienţă. Meciul din Liga Campionilor de pe TVR, pe locul şase

 
masterchef
masterchef

masterchefA treia zi de Paşte i-a adus emisiunii MasterChef o premieră în acest sezon: cea de-a şasea ediţie a show-ului culinar a fost urmărită aseară de mai puţin de două milioane de români. Este prima emisiune din această primăvară în care audienţa este până în două milioane de telespectatori.

Publicitate

Pro TV a fost lider de audienţă pe intervalul emisiunii. De notat că, faţă de săptămâna trecută, atât MasterChef, cât şi celelalte posturi, au avut audienţe mai mici.

În comparaţie, MasterChef a avut săptămâna trecută cea mai bună audienţă din acest sezon, fiind urmărită de 2,4 milioane de persoane din întreaga ţară, cu peste 700.000 mai mulţi decât aseară.

Diferenţa dintre Pro TV şi al doilea clasat, Kanal D, s-a mai micşorat, de la peste un milion cât era săptămâna trecută la peste 460.000 de telespectatori la ediţia de aseară.

MasterChef s-a intersectat cu o parte din meciul Atletico Madrid-Chelsea din Champions League, difuzat aseară de Digi Sport 1, Dolce Sport 1 şi de TVR 1, de la ora 21.45. Această partidă a reuşit să aducă TVR 1 pe locul şase, în condiţiile în care săptămâna trecută postul public nu se găsea în clasamentul primelor cinci posturi.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa posturilor TV pe intervalul emisiunii MasterChef.

NAŢIONAL. Show-ul MasterChef a fost urmărit în fiecare minut de difuzare de 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Al doilea clasat, Kanal D, post care a difuzat serialul turcesc Feriha (în intervalul 20.00 - 22.15), a strâns în faţa micilor ecrane peste 1,2 milioane de persoane. Antena 1 s-a clasat pe locul trei cu filmul de animaţie "Alvin şi veveriţele: Naufragiaţi", fiind urmărit de 884.000 de telespectatori din întreaga ţară.

URBAN. Show-ul culinar de pe Pro TV a obţinut, la oraşe, o medie de 930.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a înregistrat o medie de 617.000 de persoane. În privinţa publicului din mediul urban, Antena 1 a pierdut locul trei în favoarea postului de ştiri din acelaşi trust, Antena 3, care a fost urmărit de 498.000 de orăşeni.

COMERCIAL. MasterChef a fost urmărit aseară de 605.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani (publicul comercial). În privinţa acestui segment de public, Pro TV a obţinut o audienţă de două ori şi jumătate mai bună decât al doilea clasat, Antena 1, care a fost urmărit de 271.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV de marţi, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAŢIONAL:

Post Nr persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.713.000 9.3 17.6
2 Kanal D 1.247.000 6.7 12.8
3 Antena 1 884.000 4.8 9.1
4 Antena 3 763.000 4.1 7.8
5 Acasa 443.000 2.4 4.6
6 TVR 1 426.000 2.3 4.4
7 Prima TV 402.000 2.2 4.1
8 National TV 269.000 1.5 2.8
9 Romania TV 263.000 1.4 2.7
10 B1TV 243.000 1.3 2.5

Audienţa posturilor TV de marţi, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, la nivel URBAN:

Post Nr persoane Rtg % Share
1 Pro TV 930.000 9.2 17.6
2 Kanal D 617.000 6.1 11.7
3 Antena 3 498.000 4.9 9.5
4 Antena 1 469.000 4.6 8.9
5 TVR 1 165.000 1.6 3.1
6 Prima TV 156.000 1.5 3
7 Acasa 155.000 1.5 2.9
8 Romania TV 146.000 1.4 2.8
9 National TV 143.000 1.4 2.7
10 B1TV 138.000 1.4 2.6

Audienţa posturilor TV de marţi, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, pe publicul COMERCIAL:

Post Nr persoane Rtg % Share
Pro TV 605.000 11.9 26.7
Antena 1 271.000 5.3 12
Kanal D 225.000 4.4 9.9
Prima TV 101.000 2 4.5
Antena 3 82.000 1.6 3.6

Citeşte şi:

PRIMA EDIŢIE. Peste două milioane de români la debutul MasterChef

A DOUA EDIŢIE. MasterChef o duce bine fără Suleyman. Show-ul de gătit a avut cifre peste ediţia de debut

A TREIA EDIŢIE. MasterChef, urmărit de 2,3 milioane de persoane

A CINCIEA EDIŢIE. MasterChef, la cea mai bună ediţie din sezon: 2,4 milioane de telespectatori din toată ţara

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • daca in toata romania asta sunt undeva la 6 milioane jumate de abonati la cablu...inteleg ca sunt momente cand conform audientelor toti se uita la tv? ba cred ca daca ne uitam atent...numarul celor care au televizoare in romania e mai mic decat suma audientelor conform kantar, sunt de rasul lumii aberatiile astea de cifre.
  • si uite asa Prostv este tot timpul lider de audienta/ piata / latrine, odata ce unele posturi nu sunt contorizate voit...
  • Eu am zis intotdeaua ca Dolce fura din audientele A 1 cind transmit acelasi meci...asa si acum...sigur peste 1 milion de privitori au preferat sa vada meciul de aseara nu la TVR 1, ci la Digi sau la Dolce, din diferite motive...si inca ceva, f multa lume a privit meciul la TVR 1 HD, care nu este masurat, dar asta nu zice nimeni...ceea ce numeste dezinformare, prin omisiune.
  • Pentru Dolce Sport si Digi Sport de ce nu dati audientele? Parca Digi nu este masurat, dar doar de curiozitate ne puteti da audienta celor de la Dolce la meciurile importante pe care le transmit si ei!
  • Altele ar fi cifrele daca s-ar fi contorizat si audientele digisport+dolce.

    Deci, tinand cont de audienta TVR pe perioada meciului si ca cei de la Gigisport+Dolce sunt totusi mai prezentabili cu meciul lor de Usi destul de aproape de Latrine si Prostv.
  • Pro tv este acolo unde trebuie insa Antena lui Mile e abonata la locul 3...in continuare...

Trimite un comentariu

sus