Skip to main content

Şefii CME, compania-mama a Pro TV discută vânzarea „activelor secundare”. Cum explică ei stagnarea veniturilor din publicitate ale Pro TV

 
CME
CME

CME

Publicitate

Central European Media Enterprises, ce deţine în România Pro TV, este "angajată activ într-un proces cu mai multe părţi interesate pentru a vinde activele noastre secundare", active existente în special în România şi Republica Ceha, a declarat Michael Del Nin, co-CEO al CME, într-o teleconferinta ce a urmat, miercuri, anunţului referitor la rezultatele financiare ale grupului international in primul trimestru, scrie HotNews.ro.

Reprezentanţii companiei de media nu precizează care sunt activele secundare din România, dar CME deţine la noi, printre altele, afaceri în zona distribuţiei de film, a cinematografelor, dar şi două reţele naţionale de radio: Pro Fm şi InfoPro (pe care în prezent este redifuzat Pro FM, însă reprezentanţii companiei s-au angajat în faţa CNA că urmează să lanseze un nou post de radio)

Michael Del Nin a prezentat televiziunile grupului drept active "nu doar esenţiale, ci (...) elemente centrale pentru creşterea companiei pe viitor".

Intentiile de vanzare: Michael Del Nin - CME se aşteaptă să completeze înstrăinarea companiei cehe de distribuţie de film Bontonfilm în trimestrul al doilea. „Suntem angajaţi activ într-un proces ce implică un numpr de părţi interesate pentru a vinde celelalte active secundare ale noastre", active prezente în special în România şi în Republica Ceha.

Despre stagnarea veniturilor din publicitate pe piata romaneasca: Christoph Mainusch - Veniturile din vanzarile pe baza de GRP (gross rating point, moneda de schimb in publicitatea TV - n.red.) au ramas la acelasi nivel ca in 2013. Scaderea (la paritate constanta a monedei - n.red.) a rezultat intr-o scadere usoara in zona product placement si in cea a sponsorizarilor. (...) Credem ca la nivelul intregului an piata va creste usor, iar noi nu vom scadea, probabil vom creste cu piata.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Neoficial s-au inchis contractele cu Bussines Personal Company (unde au angajatii contractele de munca) si cu Filmlance Agency (unde sunt drepturile de autor) urmand sa fie reangajati pe PRO TV S.A. o parte din oameni.
  • Tocmai a fost desfiintat departamentul PR al PRO TV.
    Angajatii au jumatate de ora sa predea legitimatiile si sa paraseasca cladirea.

Trimite un comentariu

sus