Skip to main content

„Sharuieste fiecare moment”. Ce sloganuri vrea să înregistreze Romtelecom pentru rebrandingul în T-Mobile

 
„Sharuieste fiecare moment”. Ce sloganuri vrea să înregistreze Romtelecom pentru rebrandingul în T-Mobile

Romtelecom Business Forum

Publicitate

Compania Romtelecom se pregăteşte de rebranding la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM). Compania a depus la solicitări pentru mai multe sloganuri de campanie, unul fiind chiar cel folosit de T-Mobile la nivel internaţional: „Life is for sharing”.

Compania vrea să mai înregistreze şi Sharuieste fiecare moment, Momente împreună, Experienţe împreună, Tot ce ne conectează şi Viaţa merită povestită.

Operatorii Cosmote şi Romtelecom, parte a aceluiaşi grup, ar intenţiona ca din această toamnă să treacă la brandurile T-Mobile, respectiv T-Home ale Deutsche Telekom, potrivit ZF

captura OSIM

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • eu am 9 ani si sunt din magureni de pe strada TRAIAN MILU
  • Invata sa Dăruiești inainte de a aștepta ceva!Daruind Primești!
  • "Vinul lu' Nea Mishu" o face parte tot din campania lor de rebranding. :)
  • "Share the moment" este sloganul Eurovision Song Contest.
    Nu stiu de ce e nevoie sa il parodieze prin "Sharuieste fiecare moment".

Trimite un comentariu

sus