Skip to main content

Grupul Leo Burnett Romania lansează agenţia shopper-centric Arc

 
Stefan Iordache
Stefan Iordache

Stefan IordacheGrupul Leo Burnett România anunţă lansarea oficială a Arc, agenţie specializată în shopper marketing & brand activation.

Publicitate

Arc va oferi clienţilor săi soluţii complete de brand activation, de la strategie, creaţie, dezvoltare şi implementare pentru campanii de shopper, până la media & digital shopper experience.

“Arc are competenţele şi resursele necesare pentru a răspunde nevoilor unei pieţe din ce în ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achiziţie. Noua agenţie este pregătită să răspundă acestei nevoi cu shopper marketing know-how şi cu expertiza solidă a oamenilor săi în înţelegerea şi comunicarea cu cei aflaţi în faţa deciziei de cumpărare”, a declarat Ştefan Iordache (CEO, Leo Burnett Group).

Agenţia Arc aduce experienţa de peste 10 ani pe shopper marketing, digital, ATL, producţie & event a membrilor echipei sale.

Noua agenţie va fi condusă de Liviu Toader, în calitate de Managing Director, secondat de Codrina Ciubotaru, în calitate de Client Service Director.

Grupul Leo Burnett Worldwide are competenţe solide în shopper marketing, prin intermediul Arc Worldwide, divizia sa specială de intelligent brand activation, care numără în prezent 32 de birouri la nivel internaţional. Agenţia Arc este afiliată internaţional la Arc Worldwide.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus