Skip to main content

VIDEO - SpotON. BRD ne învaţă că tenisul e noul fotbal. Coco Rico nu „se dă cocoş”

 
brd
brd

brd

Publicitate

CAMPANII NOI. În weekendul care a trecut a plouat cu spoturi la TV. BRD are trei noi reclame cu trimitere la tenis, supranumit „noul fotbal”. Două spoturi la producătorul de pui Coco Rico ia de bune expresiile „a se da cocoş” şi „a se umfla în pene”.

Paginademedia.ro prezintă în continuare noutăţile publicitare de peste weekend. Secţiunea Paginademedia - SpotOn este realizată cu susţinerea companiei de monitorizare AlfaCont.

  • Pentru că este sezonul ţânţarilor, Autan a lansat o nouă campanie la TV.
  • BRD lansează în prag de BRD Bucharest Open (eveniment la care va evolua inclusiv Simona Halep) trei spoturi noi cu mesajul „Tenisul e nou fotbal”. „Vetele” spotului sunt câţiva suporteri, îmbrăcaţi ca pentru un meci de fotbal.
  • Pe TV au apărut şi două spoturi Coco Rico vesele, în care producătorul vrea să explice că puii lor nu au fost hrăniţi cu hormoni de creştere. Reclamele exploatează expresiile „a se da cocoş” şi „a se umfla în pene”.
  • Golden Brau lansează o campanie de imagine cu un mesaj simplu: Imperfect. E perfect.

Autan:

BRD

BRD

BRD:

Coco Rico:

Coco Rico

Golden Brau

Lidl:

Neumarkt

Praktiker

Vodafone

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus