Skip to main content

SECŢIUNE SPECIALĂ. Carrefour, într-un proiect care îmbină clasicul cu digitalul

 
Spectacular 11 iulie 1
Spectacular 11 iulie 1

banner vezi toate articolele

Publicitate

Spectacular 11 iulie 1

SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Proiectul de astăzi arată cum se pot îmbina publicitatea clasică outdoor şi digitalul pe acelaşi panou.

Grupul Spectacular a dezvoltat un nou concept pentru spatiile publicitare de la metrou: panourile clasic & digital. Combinand publicitatea outdoor de tip clasic cu avantajele suporturilor digitale, aceste panouri au ecrane incorporate care pot reda postere digitale sau spoturi video.

Carrefour, cel mai mare retailer din Romania, a fost unul dintre primele branduri care a ales sa comunice prin intermediul acestor panouri cu clientii lor.

Carrefour a utilizat aceasta platforma pentru a rula reclame video, cataloage cu oferte speciale sau alte promotii.

Colaborarea dintre Spectacular si Carrefour este in desfasurare prin panouri amplasate in statiile Piata Unirii 2, Piata Victoriei 1, Obor, Crangasi si Piata Sudului.

Spectacular 11 iulie 2

Spectacular 11 iulie 3

banner vezi toate articolele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ceva minunat. N-am mai vazut si sincer nici nu as fi vrut sa vad asa ceva.

Trimite un comentariu

sus