Skip to main content

SECŢIUNE SPECIALĂ. Cum „citea” Orange gândurile călătorilor de la metrou

 
3
3

banner vezi toate articolele

Publicitate

1

SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. În Noiembrie 2011, Orange România a comunicat printr-un proiect interactiv instalat în staţia de metrou Unirii 2 atât extinderea acoperirii 3G în staţiile de metrou şi în tunel, cât şi posibilitatea de conectare gratuită la internet 3G de mare viteză pentru toţi clienţii Orange.

Proiectul presupunea interacţiunea cu o parte din călători prin intermediul unor senzori de mişcare, care „interpretau” stările celor aflaţi pe scaune, redând pe ecranele instalate gândurile pe care le-ar fi putut exprima în acele momente.

Proiectul a fost implementat cu ajutorul grupului de companii Spectacular, care gestioneaza spatii de publicitate in statiile de metrou.

2

3

banner vezi toate articolele

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus