Skip to main content

The Practice este noua agenţie de comunicare a McDonald’s

 
McD_FQ_ImageAnswers_BehindScenes_v3_EN
McD_FQ_ImageAnswers_BehindScenes_v3_EN

McD_FQ_ImageAnswers_BehindScenes_v3_EN

Publicitate

The Practice este noua agenţie de relaţii publice a companiei McDonald’s România, în urma unui proces de selecţie complex, la care au participat alte 3 agenţii. Licitaţia a avut loc în perioada mai-iunie 2014, iar agenţia The Practice va gestiona comunicarea internă şi externă a McDonald’s România începând cu 1 august 2014.

În cadrul parteneriatului agreat pe o perioadă de 2 ani, agenţia va oferi: servicii integrate de consultanţă în comunicarea corporatistă şi în comunicarea de produs; consultanţă în situaţii de criză; gestionarea relaţiei cu presa; organizarea tuturor evenimentelor interne şi externe ale companiei; sprijin pentru comunicarea în restaurantele McDonald’s; consultanţă şi sprijin în implementarea acţiunilor şi programelor de responsabilitate socială ale McDonald’s România, anunţă The Practice într-un comunicat.

Daniel Boaje, Director General al McDonald’s România: „Pentru McDonald’s parteneriatele sunt importante. Ne alegem cu atenţie partenerii cu care colaborăm şi lucram foarte aproape împreună pentru a îndeplini mereu cele mai exigente standarde de calitate. McDonald’s este un investitor important, cu activităţi diverse în zona de comunicare şi un brand cu o strategie pe termen lung atât în comunicarea internă, cât şi în cea externă.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • eu din afisul ala de mai sus inteleg urmatoarea chestie: produsele vandute de astia de la mec sunt fade, naspa, decolorate - proaste adica - dar ei le prezinta in poze de parca ar fi supermancaruri...
    pana la urma, indiferent cine le face comunicarea, ei raman mecdonalts, adica produse fast food daunatoare sanatatii de care nu o sa ma ating niciodata.

Trimite un comentariu

sus