
The Practice este noua agenţie de relaţii publice a companiei McDonald’s România, în urma unui proces de selecţie complex, la care au participat alte 3 agenţii. Licitaţia a avut loc în perioada mai-iunie 2014, iar agenţia The Practice va gestiona comunicarea internă şi externă a McDonald’s România începând cu 1 august 2014.
În cadrul parteneriatului agreat pe o perioadă de 2 ani, agenţia va oferi: servicii integrate de consultanţă în comunicarea corporatistă şi în comunicarea de produs; consultanţă în situaţii de criză; gestionarea relaţiei cu presa; organizarea tuturor evenimentelor interne şi externe ale companiei; sprijin pentru comunicarea în restaurantele McDonald’s; consultanţă şi sprijin în implementarea acţiunilor şi programelor de responsabilitate socială ale McDonald’s România, anunţă The Practice într-un comunicat.
Daniel Boaje, Director General al McDonald’s România: „Pentru McDonald’s parteneriatele sunt importante. Ne alegem cu atenţie partenerii cu care colaborăm şi lucram foarte aproape împreună pentru a îndeplini mereu cele mai exigente standarde de calitate. McDonald’s este un investitor important, cu activităţi diverse în zona de comunicare şi un brand cu o strategie pe termen lung atât în comunicarea internă, cât şi în cea externă.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
pana la urma, indiferent cine le face comunicarea, ei raman mecdonalts, adica produse fast food daunatoare sanatatii de care nu o sa ma ating niciodata.