Skip to main content

Echipele de distribuţie ale Discovery şi Eurosport fuzionează în regiunea CEEMEA

 
Discovery distributie
Discovery distributie

Discovery distributieDiscovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), parte a Discovery Communications, anunţă fuziunea echipelor de distribuţie ale Discovery şi Eurosport în regiunea Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa.

Publicitate

Noua echipă va fi responsabilă de distribuţia unui portofoliu integrat de 22 canale, sub coordonarea Oxanei Yanushkovskaya, VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA.

Portofoliul de canale include televiziuni de documentare, de lifestyle şi de sport, precum Eurosport, Discovery Channel, TLC, televiziunea globală de divertisment pentru femei, respectiv ID Xtra, un canal cu programe de mister şi dramă, dedicat femeilor.

“Programele sportive sunt cea mai captivantă formă de divertisment factual şi vin ca o completare a ceea ce Discovery le oferă deja cu succes telespectatorilor de aproape 30 de ani. Alăturând aceste branduri extraordinare, echipele şi ambiţia acestora, putem genera valoare sporită atât pentru partenerii de distribuţie, cât şi pentru clienţii de publicitate, telespectatorii şi acţionarii noştri. Iar acest lucru este acum posibil oferindu-le un portofoliu integrat", a declarat Oxana Yanushkovskaya, VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA.

Agenţii responsabili de distribuţia canalului Eurosport vor fi coordonaţi în continuare de către Benjamin Deshayes, care preia funcţia de Deputy Distribution Strategy Director CEEMEA în cadrul Discovery, raportându-i Oxanei Yanushkovskaya.

Deshayes lucrează în cadrul Eurosport din 1998, coordonând activităţile de distribuţie de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est. Acesta a fost responsabil de mai multe proiecte importante de dezvoltare, precum localizarea canalelor în diverse ţări din regiune.

În ultimele săptămâni, a 25-a ediţie a Turului Franţei transmisă în direct de Eurosport a fost urmărită de peste 50 de milioane de telespectatori, înregistrând un record de 350 de ore de emisie pe Eurosport şi Eurosport 2, din care peste 90 de ore au fost transmise în direct, în format HD. Tot în acest an, cea mai cunoscută cursă de ciclism din lume a avut cele mai mari cote de audienţă înregistrate vreodată în Polonia.

În acelaşi timp, Discovery Networks International a anunţat cel mai prolific trimestru din istoria companiei.

În contextul unor audienţe record şi înregistrând o creştere semnificativă în mediul online la nivel internaţional, DNI a ajuns în casele a 621 de milioane de telespectatori la nivel mondial (+3% faţă de anul anterior, în aceeaşi perioadă), în al doilea trimestru al lui 2014. DNI continuă să crească exponenţial în al 25-lea an de la înfiinţare, marcând cel mai ridicat nivel mediu de audienţă din istoria sa (+9% faţă de anul anterior, în aceeaşi perioadă). În mediul online a înregistrat o creştere de 45% a traficului pe website-urile proprii, în timp ce paginile de social media au crescut cu 250%, faţă de anul precedent.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus